معاون صنعت و معدن مازندران:

۱۰۲۴ محدود معدنی بلوکه مازندران آزاد می‌شود

۱۰۲۴ محدود معدنی بلوکه مازندران آزاد می‌شود

گروه معادن - معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: بیش از ۱۲۰۰ محدوده ابطالی و بلوکه شده معدنی استان که از سالیان پیش بر روی کالک سازمان بلاتکلیف بوده از اول دی آزاد می‌شود.

به گزارش ماین نیوز، علی‌رضا یوسف نژاد اظهار داشت : متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه کاداستر به نشانی www.cadastre.mimt.gov.ir ثبت نام و با هماهنگی سازمان نظام مهندسی معدن اقدام به ثبت درخواست محدوده اکتشافی کنند.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند در خصوص برگزاری مزایده 170 فقره پروانه اکتشاف محدوده‌های معدنی و 10 فقره پروانه بهره برداری با مراجعه به سایت این سازمان اقدامات و شرایط مربوط به مزایده را رویت کنند.

خبر دیگر اینکه پیرو مصوبه سال گذشته هیئت وزیران, 20 درصد از مصارف آرد یارانه ای نانوایی‌ها در مازندران غیر یارانه ای شده است.

ابراهیم اصغرزاده مدیر نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: در جهت بهبود کیفیت نان و ایجاد رقابت سالم بین واحد‌های نانوایی آزاد پز، فانتزی، نان صنعتی، حجیم و نیمه حجیم و به استناد مصوبه هیئت وزیران باید حداقل 20 درصد از مجموع آرد مصارف نانوایی‌ها با قیمت غیر یارانه ای اختصاص یابد.

وی افزود: این موضوع از تاریخ ابلاغ با طرح در جلسه کارگروه آرد و نان مازندران و با همکاری استاندار، شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو و فرمانداری‌ها و اتحادیه نانوایان و دیگر اعضا کارگروه به مرحله اجرا درآمده است.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا