آسان‌ترین روش خرید بلیط هواپیما چیست؟

آسان‌ترین روش خرید بلیط هواپیما چیست؟

فکر می‌کنید طی 2 دقیقه چه کار مهمی بتوانید انجام دهید؟ کاری که صفر تا صد‌ آن تنها با صرف دو دقیقه انجام شود. می‌شود گفت هیچ کاری!

بیشتر مسافران سفرهای هوایی برای خرید بلیط هواپیما یا حضوری به آژانس‌های مسافرتی و جهانگردی مراجعه می‌کنند و یا از طریق تماس تلفنی با کانترهای همین آژانس‌ها برای خرید بلیط چارتر  و یا سیستمی اقدام می‌کنند، که در همین فرایند به ظاهر ساده خرید تلفنی هم باید زمانی را صرف پیدا کردن یک آژانس معتبر فروش بلیط هواپیما کنند.
اگر مسافری بخواهد حضوری برای تهیه بلیط سفر هوایی خود اقدام کند در بهترین شرایط حتی اگر یکی از آژانس‌های‌ مسافرتی در نزدیک‌ترین مکان به او باشد، کل زمان مراجعه به دفتر فروش و دریافت اطلاعات در مورد بلیط‌های سیستمی و چارتر، انتخاب پرواز، پرداخت مبلغ بلیط و نیز بازگشت به خانه، حداقل 30دقیقه طول می‌کشد.
اگر هم تصمیم به خرید تلفنی داشته باشد، تمام فرآیند، از تماس با دفتر فروش بلیط هواپیما گرفته تا مشخص کردن پرواز مورد نظر و واریز وجه (چه از طریق تلفن همراه، چه از طریق دستگاه عابربانک و چه اینترنت بانک) در بهترین و خوشبینانه‌ترین حالت 10 دقیقه طول می‌کشد تا مسافر، بلیط خود را تهیه کند.
ضمن آنکه آژانس‌های مسافرتی و جهانگردی هریک به تناسب توانمندی‌ها و امکانات خود به تعداد محدودی از ایرلاین‌ها متصل هستند و از این رو توانایی رزرو و خرید پروازهای محدودتری را برای مشتریان حضوری و تلفنی خرید بلیط هواپیما فراهم می‌کنند و این موضوع به شدت بر برنامه‌ریزی سفر و قدرت انتخاب مسافران تاثیر خواهد داشت.
خوشبختانه یکی از امکاناتی که امروز برای آسان‌تر و سریع‌تر کردن خرید بلیط هواپیما در اختیار مسافران است وجود سامانه‌های خرید اینترنتی بلیط هواپیما با امکان انتخاب، رزرو و خرید آسان و سریع است. هر مسافر برای در هر مسیر پروازی می‌تواند با مراجعه به این سامانه‌ها ضمن دسترسی به پروازهای تمامی ایرلان‌ها  از آخرین قیمت بلیط هواپیما، انواع پرواز چارتر و سیستمی و ... آگاه شود و درکم‌ترین زمان ممکن اقدام به  خرید بلیط سفر هوایی خود کند و حتی در صورت انصراف، بلیط خود را در بصورت آنلاین کنسل کرده و در همان لحظه وجه خود را دریافت کند.
در این میان سهولت استفاده و سرعت فرایند انتخاب و خرید بلیط هواپیما مزیتی دیگر برای سایت‌های خرید اینترنتی بلیط هواپیما است. طبق بررسی های انجام شده alibaba.ir یکی از سامانه های سریع، ساده و قابل اعتماد است که انجام تمام فرآیندهای مشاهده‌‌ی لیست پروازها، انتخاب پرواز مورد نظر مسافران و خرید اینترنتی بلیط هواپیما از طریق آن، در کمتر از 2 دقیقه انجام می‌شود!
بدین ترتیب می‌شود، ضمن بهره مندی از حق انتخاب بیشتر، بلیط سفرهای هوایی را در 2 دقیقه‌ی باورنکردنی تهیه کرد و زمان زیادی را برای خود خرید!

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا