مرگ کارگر خوزستانی براثر حادثه کار

مرگ کارگر خوزستانی براثر حادثه کار

گروه صنایع معدنی >فولاد - منابع خبری از وقوع یک حادثه منجر به فوت برای یکی از کارگران شاغل در واحدهای زیر مجموعه صنایع فولاد خورستان خبر می‌دهند.

به گزارش ماین نیوز، براساس اطلاعاتی که از سوی فعالان صنفی کارگری استان خوزستان در اختیار ما قرار گرفته است، این حادثه در عصر روز سه شنبه (۱۰ آذر) برای یکی از کارگران نظافت کار کوره اتفاق افتاده است.

از قرار معلوم کارگر متوفی که ظاهرا سابقه کاری او تا نزدیک به هفده سال می‌رسیده است در روز حادثه هنگام نظافت کوره نوار توسط نقاله کشیده می‌شود و براثر این حادثه جان خود را از دست می‌دهد.

هنوز علت و محل دقیق این حادثه اعلام نشده است اما برخی عقیده دارند که دست کم در ماه‌های گذشته مشابه چنین حادثه‌ای در محیط‌های مشابه اتفاق افتاده است.

در این رابطه یکی از مسئولان صنایع فولاد خوزستان ضمن تایید خبر این حادثه گفت: این حادثه نیز در عصر روز سه شنبه رخ داد که منجر به فوت یک کارگر شد.

این مقام مسئول بابیان اینکه مطابق مقررات بروز هرگونه حادثه در صنایع فولاد در کمیسیون مربوطه بررسی می‌شود افزود: این حادثه نیز طی روال قانونی در دست بررسی است که پس از مشخص شدن به اطلاع عموم رسانده می‌شود.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا