ارتش امریکا اعلام کرد

بمب‌های امریکا برای مبارزه با داعش تمام شد

بمب‌های امریکا برای مبارزه با داعش تمام شد

طبق گزارش ارتش امریکا تنها 2300موشک دیگر برای مبارزه با تروریسم در امریکا باقی مانده‌است

ارتش ایالات متحده امریکا اظهار کرده‌است که کمپین بمباران 15ماهه علیه داعش باعث شده آن‌ها با کمبود مهمات جنگی مواجه شده‌اند و برای جنگ درازمدت به تغذیه مالی و حمایت‌های بیشتری نیاز دارند.

برآورد می‌شود نیروهای هوایی اکنون 142هزار بمب هوشمند داشته باشند. علاوه بر آن 2300 موشک نیز در اختیار آن‌هاست تا بتوانند با تروریست‌ها مقابله کنند

ژنرال مارک ولش رئیس کل نیروهای هوایی در روز جمعه اعلام کرده‌است: «ما نسبت به مهماتی که به دست می‌آوریم، میزان بالایی را خرج می‌کنیم. باید آنقدر بودجه داشته باشیم که بتوانیم در درازمدت با داعش بجنگیم. این یک نیاز برای رویارویی با آینده است.»

ولش اظهار کرده‌است: «B-1ها بمب‌های زیادی را پرتاب کرده‌اند. ما در حال حاضر توان مدیریت کافی نداریم. ما نیاز به تدارکات لازم برای مقابله درازمدت داریم.» اکنون امریکا به تأمین بودجه ارتش نیاز دارد.

روسیه و فرانسه طی چند هفته گذشته بمباران داعش در سوریه را آغاز کرده‌اند. بریتانیای کبیر نیز در هفته‌ای که گذشت تصمیم گرفت برای مبارزه علیه داعش با امریکا متحد شود. دلیل این تصمیم بریتانیا می‌تواند تهدیدهای اخیر داعش در کشورهای خارج از خاورمیانه باشد. روسیه به این اتحاد ملحق نشده‌است.

برآورد می‌شود نیروهای هوایی اکنون 142هزار بمب هوشمند داشته باشند. علاوه بر آن 2300 موشک نیز در اختیار آن‌هاست تا بتوانند با تروریست‌ها مقابله کنند.

منبع: military.com

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا