اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز

اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز

حسین امیری خامکانی از تصویب اساسنامه شرکت ملی نفت در جلسه هفته جاری کمیسیون انرژی مجلس خبرداد و گفت: بررسی چند ماده از این اساسنامه باقی مانده که با تشکیل جلسات در این هفته این اساسنامه به سرانجام می رسد.

به گزارش نامه نیوز، نماینده مردم زرند و کوهبنان درمجلس شورای اسلامی با اشاره به دستور کار دیگر کمیسیون افزود: لایحه یک‌شوری حفاظت،احیاء و مدیریت تالابهای کشور با حضور مسؤولان و کارشناسان وزارتخانه‌های نیرو و جهادکشاورزی،سازمان حفاظت محیط‌ زیست،دیوان محاسبات کشور و مرکزپژوهش‌های مجلس شورای اسلامی بررسی می شود.

اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کمیسیون انرژی

امیری خامکانی ادامه داد:لایحه یک‌شوری تصویب اصلاحات ضمائم کنوانسیون بین‌المللی جلوگیری از آلودگی دریا ناشی از کشتی‌ها درجلسه این هفته کمیسیون انرژی مورد بررسی قرار می گیرد.

وی با بیان‌اینکه لایحه یک‌شوری اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به کمیسیون انرژی مجلس به عنوان کمیسیون فرعی ارجاع داده شده است، به خانه ملت گفت: این لایحه با حضورمسؤولان و کارشناسان وزارت امور اقتصادی و دارایی،ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز،سازمان بنادر و دریانوردی،سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور،سازمان بازرسی کل کشور،دیوان محاسبات کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی مورد بحث قرار می گیرد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا