مديرعامل پارس خودرو: توليد روزانه 100 دستگاه ساندرو تا آخر سال

مديرعامل پارس خودرو: توليد روزانه 100 دستگاه ساندرو تا آخر سال

مدیرعامل شرکت پارس خودرو گفت: تولید روزانه رنو ساندرو از 30 دستگاه فعلی به 100 دستگاه تا اواخر سال افزایش می یابد.

 

ناصر آقامحمدی، با اشاره به تامین بخشی از قطعات ساندرو در داخل کشور افزود: عمق ساخت داخل این خودرو در بدو ورود به بازار حدود 23 درصد است.
وی گفت: ما سال گذشته یک افزایش تولید در حد 116 هزار دستگاه داشتیم که حدود 20 هزار دستگاه ان محصولات رنو بود ، خوشبختانه امسال باتوجه به فضای ایجاد شده افزایش تولید داشتیم ، در 6 ماهه امسال به اندازه تولیدات غیر سایپایی سال گذشته یعنی حدود 17 هزار دستگاه محصولات رنو تولید کردیم .
اقامحمدی افزود: این روند باتوجه به فروش خوبی که داشتیم ادامه خواهد داشت و امیدواریم باتوجه به تولید روزانه حدود 200 دستگاه از محصولات خانواده رنو شامل ساندرو و انواع ال 90 بتوانیم تا اخر امسال بیش از 30 هزار دستگاه از این محصولات را تولید کنیم .
وی گفت : ساندرو در بدو ورود به بازار است و باتوجه به کیفیت بالایی که همواره پارس خودرو برای محصولات خود داشته پیش بینی می کنیم مردم از ان استقبال خوبی داشته باشند امیدورایم با استقبالی که مردم از این محصول می کنند تولید این محصول ادامه داشته باشد .
اقامحمدی افزود : قیمت ساندرو باتوجه به قابلیت ها و کیفیت بالای ان معقول است و برای شروع مبلغ 1 میلیون تومان به مشتریانی که نقدی خرید کنند تخفیف داده می شود .
وی همچنین درخصوص توقف تولید مگان و تیانا در پارس خودرو گفت : درمورد مگان و تیانا باتوجه به تحریم هایی که سال 91 اعلام شد تولید این دوخودرو بعلت عدم تامین قطعات متوقف شد و چون درحال مذاکره هستیم درصورت تامین قطعه تولید این دو خودرو اغاز خواهد شد .
وی با اشاره به مذاکره در خصوص تولید محصولات جدید افزود : یکی از مواردی که به ان توجه خواهیم کرد تولید محصولات لوکس است ، پارس خودرو ظرفیت بالایی دارد و فقط محصولات لوکس نمی تواند تولید کند ما الان نمی توانیم از کشور خاصی نام ببریم برای تولید محصول اما با گروه رنو نیسان از قدیم همکاری داشتیم و امیدواریم این همکاری را بسط بدهیم اما واقعیت این است که خیلی از شرکت های دیگر راغب به همکاری با ما برای تولید خودرو هستند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا