شاخص 156 واحد پایین آمد

شاخص 156 واحد پایین آمد

در نتیجه معاملات روز جاری سهامداران بیش از 621 میلیون سهم و حق تقدم را به ارزش یک هزار و 97 میلیارد ریال در 28 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

 

در داد و ستدهای روز جاری بورس تهران شاخص بورس افتی 156 واحدی را ثبت کرد.
در نتیجه معاملات روز جاری سهامداران بیش از 621 میلیون سهم و حق تقدم را به ارزش یک هزار و 97 میلیارد ریال در 28 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.
همچنین در این روز نمادهای هلدینگ نفت و گاز پارسیان، ایران خودرو، فولاد مبارکه، سایپا و کشتیرانی با بیشترین تاثیر منفی بر شاخص باعث افت 156 واحدی این متغیر شدند و آنرا به عدد 62 هزار و 420 واحد رساندند. این در حالی است که بانک ملت و ارتباطات سیار بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص ثبت کردند.
گفتنی است در روز یک شنبه بیشترین حجم و ارزش معاملات متعلق به سه گروه بانک ها، شیمیایی ها و خودرویی ها بود که توانستند در صدر جدول برترین گروه های صنعتی قرار بگیرند.
امروز نمادهای کربن ایران، پشم شیشه ایران، تولید مواد اولیه الیاف مصنوعی، دوده صنعتی پارس، شیر پاستوریزه پگاه اصفهان، بیمه دانا و صنایع شیمیایی فارس با بیشترین رشد قیمت در انتهای جدول معاملات قرار گرفتند.
در مقابل نمادهای قند هکمتان، بین المللی محصولات پارس، کارتن ایران، سرمایه گذاری صنعت بیمه، نوسازی و ساختمان تهران، ملی سرب و روی و ذغال سنگ نگین طبس با بیشترین کاهش قیمت ها در انتهای جدول معاملات قرار گرفتند.
در جریان این داد وستدها قند قزوین در نماد معامله بلوکی، اوراق مشارکت شهرداری سبزوار، سهام خرد قند قزوین، صنایع شیمیایی فارس، اوراق استصناع توسعه ملی و اوراق مشارکت شهرداری شیراز با سنگین ترین صف های خرید به کار خود پایان دادند.
در مقابل نمادهای سرمایه گذاری صنعت بیمه، پارس الکتریک، بانک کارآفرین، سیمان اصفهان، خوراک دام پارس، ماشین سازی اراک و کاشی و سرامیک سینا با طولانی ترین صف های فروش مواجه شدند.
همچنین در این روز بانک پارسیان با معامله 105 میلیون سهم بیشترین حجم معاملات و اوراق مشارکت سایپا با معامله 264 میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات را داشتند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا