سخنگوی هیئت رئیسه مجلس:

مجلس پیگیر بازشدن قفل معادن/ اجرای بانکداری الکترونیک اقدام جهادی می‌خواهد

مجلس پیگیر بازشدن قفل معادن/ اجرای بانکداری الکترونیک اقدام جهادی می‌خواهد به گزارش  بولتن نیوز ، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: متاسفانه قفل بزرگی بر معادن در کشور ما زده شده است که هر چه زودتر این قفل باید باز شود و مجلس در چندین جلسه با وزیر صنعت و معدن این موضوع را مطرح کرده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی میزان، بهروز نعمتی در جمع خبرنگاران به ظرفیت های بالای کشور در حوزه معدن اشاره و اظهار کرد: با وجود ظرفیت های عظیم کشور در این حوزه متاسفانه معادن به فراموشی سپرده شده اند.

نماینده مردم اسد آباد در مجلس ادامه داد: ما در هر بخشی از کشور امکانات معدنی بسیار خوبی داریم که می تواند منشاء درآمدزایی ارزی برای کشور شود، اما متاسفانه در حوزه سرمایه گذاری در معادن بسیار ضعیف عمل کرده ایم.

نعمتی تاکید کرد: حساسیت هایی که در بخش معدن وجود دارد باعث شده است که سرمایه گذاران واقعی در این بخش حضور پیدا نمی کنند.

وی اظهار کرد: می توان شرایطی را برای متقاضیان معدن بگذاریم که متخصصان در این حوزه ورود یابند.

نماینده مردم اسد آباد در مجلس در پاسخ به سوال دیگری درباره بانکداری الکترونیک بیان کرد: آقای سیف تجربه های گرانقدری در حوزه بانکداری دارند که می طلبد بیش از این به سمت نوآوری در بانکداری برویم.

وی ادامه داد: این حق مردم است که کیف الکترونیک در جیبشان باشد تا جابجایی ها به حداقل برسد و برای تبادلات مالی حداقل زمان ممکن صرف شود.

نعمتی تاکید کرد: توقع ما از آقای سیف این است که با حرکت جهادی کار را پیش ببرند تا بانکداری الکترونیک در کشور ایجاد شود.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا