تبصره‌های پیشنهادی برنامه ششم توسعه تصویب شد

تبصره‌های پیشنهادی برنامه ششم توسعه تصویب شد

هفدهمین جلسه ستاد تدوین برنامه ششم برگزار و پیشنهادات شورای برنامه ریزی بررسی و تصویب شد.

به نقل از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، هفدهمین جلسه ستاد تدوین برنامه ششم توسعه به ریاست محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در محل این سازمان برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام مصطفی‌ پورمحمدی وزیر دادگستری، محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، جمعی از روسا و معاونان وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی و مدیران سازمان مذکور حضور داشتند.

براساس این گزارش، در این جلسه بررسی و تصویب تبصره‌های برنامه ششم توسعه ادامه یافت و تصویب تبصره‌های پیشنهادی شوراهای برنامه‌ریزی به اتمام رسید.

گزارش مذکور حاکی است، در هفدهمین جلسه ستاد تدوین برنامه ششم توسعه، رئیس ستاد ضمن قدردانی از مشارکت علمی و متعهدانه تمام اعضای ارکان نظام برنامه‌ریزی در فرآیند تهیه و تدوین اسناد و لایحه برنامه، بر اهمیت اسناد برنامه به عنوان مستندات لایحه برنامه ششم توسعه تأکید کرد.

بر پایه همین گزارش، رئیس ستاد تدوین برنامه ششم توسعه در خاتمه سخنان خود اظهار داشت: اسناد بخشی و فرابخشی برنامه مذکور به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید و نیز اسناد منطقه‌ای برای 31 استان کشور نیز تهیه خواهد شد.

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا