رئیس اتاق اصناف ایران:

بنگاه‌های کوچک کلید تحقق اقتصاد مقاومتی هستند

بنگاه‌های کوچک کلید تحقق اقتصاد مقاومتی هستند

رئیس اتاق اصناف ایران رشد اقتصادی پایین کشور را به دلیل حضور نصفه و نیمه مردم در سرمایه‌گذاری های اقتصادی دانست و گفت: اگر قرار است به سمت استقلال واقعی و اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم باید به بنگاه‌های اقتصادی کوچک توجه ویژه شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نخستین همایش تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان کالا و تجهیزات خواب ایران با حضور علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران برگزار شد.
در این همایش که در محل سالن‌ همایش‌های هتل المپیک و با حضور جمعی از تولیدکنندگان کالاهای خواب در ایران برگزار شد، علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران با بیان این مطلب که مجموعه سیاست‌های دولت و بخش امنیتی کشور در جهت تسهیل برای رشد کسب و کار در کشور است، گفت:‌ بنده اعتقاد 100درصدی بر این نکته ندارم که بگویم که در این زمینه باید تماماً سرمایه‌گذاران خارجی فعالیت کنند.
وی افزود: باید همه تلاش‌هایمان بر این مسئله معطوف شود که ابتدا داشته‌های خودمان را به صحنه بیاوریم  تا در آینده بتوانیم در بازهای بین‌المللی حضور پیدا کنیم.
رئیس اتاق اصناف ایران با بیان این مطلب که صنایع بزرگ بیشتر سرمایه‌خور و سرمایه‌بر است، تصریح کرد: رشد اقتصادی پایین کشور را به دلیل حضور نصفه و نیمه مردم در سرمایه‌گذاری می‌دانم.
فاضلی با اشاره به ابلاغیه رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی، آن را راه‌گشای مشکلات اقتصادی در کشور دانست و افزود: متاسفانه دستورالعمل رهبر انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی باید و شاید در کشور اجرایی نمی‌شود و این خوب نیست، باید به سمتی حرکت کنیم که از وضعیت سکون در اقتصاد بیرون آییم.
وی گفت: اگر قرار است به سمت استقلال واقعی در اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم باید بیش از پیش به بنگاه‌های اقتصادی کوچک توجه ویژه شود؛ اما متاسفانه در کشور ما بنگاه‌های کوچک به سمت توسعه‌یافتگی حرکت نمی‌‌کنند.
رئیس اتاق اصناف ایران با اظهار تاسف از ضعف شرکت‌های اقتصادی در زمینه بازاریابی، اظهار امیدواری کرد که برگزاری چنین نشست‌هایی به حضور هرچه بهتر سرمایه‌گذاران داخلی در کشور و عرصه‌های بین‌المللی کمک کند.
انتهای پیام//

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا