آگهی‌های استخدام متفاوت امروز/ استخدام به خاطر داشتن لهجه و طنزنویس تئاتر

آگهی‌های استخدام متفاوت امروز/ استخدام به خاطر داشتن لهجه و طنزنویس تئاتر

اقتصاد > بازارکار - اقتصادنیوز نوشت: خانم‌ها و آقایانی که لهجه‌‌ شهر‌های مختلف ایران را دارند، جهت انجام پروژه نرم افزاری دعوت به همکاری شده‌اند.

در بین انبوهی از آگهی‌های استخدام منتشر شده امروز، برخی از آگهی‌ها جلب توجه بیشتری می‌کنند و متفاوت از سایر آگهی‌های دیگر به نظر می‌رسند.

در یکی از این آگهی‌ها، از خانم‌ها و آقایانی که لهجه‌‌ شهر‌های مختلف ایران را دارند، جهت انجام پروژه نرم‌افزاری دعوت به همکاری شده است. آنچه این آگهی استخدام را از سایر آگهی‌ها متمایز می‌کند استخدام به مدت سه ساعت در این شرکت است. متقاضیانی که به این شرکت مراجعه می‌کنند پس از ضبط صدای آنها کارت هدیه‌ای به مبلغ 50 هزار تومان به آنها داده می‌شود و امکان همکاری با این شرکت را به صورت مداوم ندارند و فقط مختص به انجام همین پروژه است.

در آگهی دیگری از خانمی با پنج سال سابقه کار در جهت دیزاین سفره عقد در تالار پذیرایی دعوت به همکاری شده است. داشتن مدرک تحصیلی دیپلم از شرایط استخدام این آگهی است.

شرکت دیگری جهت استخدام طنز نویس تئاتر، ترانه سرا، تصنیف سرا، فیلمبردار و ادیتور دعوت به همکاری شده است. پس از تماس با این آگهی صدای ضبط شده مرد میانسالی به گوش می‌رسد که ضمن معرفی شرکت، می‌گوید: شماره تماس و سابقه کاری خود را بگویید تا در صورت پذیرش با شما تماس گرفته شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا