گازرسانی به 1000 شهر کشور

گازرسانی به 1000 شهر کشور

رئیس اچ اس ای شرکت ملی گاز ایران گفت: گازرسانی به 1000 شهر کشور انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا در لرستان، یوسفی‎پور در مانور افت فشار گاز شهر خرم‎آباد، اظهار کرد: اگرچه روحیه جهاد، ایثار و فداکاری کشور ژاپن به گرد پای ایران نمی‎رسد اما عکس‎العمل آنها در شرایط بحران بسیار مطلوب است چراکه آنها به ساماندهی و نظم امور در این شرایط اهتمام بیشتری داشته‎اند.

وی بیان کرد: شرکت ملی گاز ایران در سازماندهی به شرایط بحران اهتمام ویژه‎ای دارد و تمرکز خود را روی این نقطه گذاشته است.

یوسفی‎پور اضافه کرد: شرکت ملی گاز ایران به این باور رسیده که در مباحث نرم‎افزاری، انجام تمرینات و مانورها باید جوش و خروش بیشتری به خرج دهد تا بتواند رضایت مشترکین به خصوص گاز طبیعی را داشته باشد.

او با اشاره به اینکه 75 درصد از بحران‎های طبیعی کل دنیا در ایران رخ می‎دهد، اظهار کرد: پدیده‎های طبیعی در کشور ما زیاد است و ما ناچار هستیم چالاک باشیم و عملکرد بهتری در مواجهه با شرایط بحرانی داشته باشیم.

رئیس اچ اس ای شرکت ملی گاز ایران یادآور شد: 270 هزار کیلومتر شبکه توزیع گاز در کشور با 72 ایستگاه تقویت فشار، 1000 شهر و 18 هزار روستا را تحت پوشش این نعمت قرار داده‎اند.

یوسفی‎پور خاطرنشان کرد: چرخاندن این تاسیسات مستلزم حرکت‎های خودجوش شرکت ملی گاز توام با نظم و ساماندهی بیشتر است.

وی با بیان اینکه نهمین مانور افت فشار گاز کشور در شهر خرم‎آباد برگزار شد، تصریح کرد: شرکت ملی گاز ایران تمام جهد و کوشش خود را برای ساماندهی شرایط بحران به کار می‎گیرد اما انجام هر چه بهتر این کار مستلزم همکاری سایر سازمان‎های خدمت‎رسان استانی مانند اداره برق، فرمانداری و... است.

وی گفت: رد کردن و عبور سالم از شرایط بحران علی‎الخصوص در زمستان‎های طولانی و سخت در گرو همکاری سازمان‎های خدمات‎رسان شهری است. علمک‎های ما تحت شعاع پایداری و استحکام ابنیه است و سازمان‎های مرتبط باید به آیین‎نامه 2800 و استحکام ساختمان‎ها توجهی ویژه داشته باشند.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا