فروش سهام خریداران "خدیزل" با کمترین سود

فروش سهام خریداران

طی سه روز کاری اخیر حدود ۶۴ درصد از خریداران روز اول ۱۰۰ میلیون سهم بهمن دیزل با کمترین سود ممکن اقدام به فروش کردند و از این سهم تازه وارد خارج شدند.

 در جریان عرضه اولیه یکشنبه گذشته 100 میلیون سهم بهمن دیزل در فرابورس، 30 هزار و 264 سرمایه گذار شامل 29 هزار و 903 سهامدار حقیقی و 361 فرد حقوقی اقدام به خرید کرده بودند تا شاید قادر به جبران بخشی از زیان های گذشته شوند اما بررسی ها نشان می دهند به دلیل باور عده زیادی به کشف قیمت گران و 340 تومانی هر سهم ، اکثر خریداران روز اول از این سهم خارج شده اند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از بورس پرس، براساس این گزارش، بررسی های بورس پرس در سه روز کاری اخیر (دوشنبه و سه شنبه گذشته و آخرین آمار امروز) حکایت از آن دارد که بیش از 19 هزار خریدار سهام "خدیزل" با کمترین سود ممکن اقدام به فروش حدود 61.5 میلیون سهم کرده اند.

بهترین سود ممکن نصیب فروشندگان سه شنبه گذشته با بیش از 6 درصد شد که با احتساب خرید 340 تومانی روز اول و فروش 360 تومانی و گاه بیشتر ، قادر به کسب سود خالص حدود 5 درصدی شده اند.

با این شرایط هر چند گروه بهمن به عنوان سهامدار اصلی این شرکت فرابورسی در حال جمع آوری سهام است اما امروز "خدیزل" در مدار منفی قرار گرفته تا به این ترتیب هشتمین عرضه اولیه سال جاری بازار سهام هم حرفی برای گفتن نداشته باشد و نتواند مانند سال های گذشته تحرک تازه ایی به بدن بیمار بورس بدهد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا