استارتاپ‌هایی از جنس کادو

استارتاپ‌هایی از جنس کادو

امروزه درگیری افراد آنقدر زیاد است که شاید حتی وقت کافی برایجستجو و انتخاب کادوی مناسب وجود نداشته باشد. بنابراین بهترین راه برای انتخاب کادو شاید استفاده از استارتاپهای کادویی که امروزه بسیار متداول شده اند باشد.

در این نوشتار سعی میکنیم برخی از بهترین سایتهایی که بصورت تخصصی در زمینه کادو فعالیت میکنند را معرفی نماییم.

 
۱-  کادوچی٬ خرید اینترنتی کادو

کادوچی به شما کمک می‌کند ضمن صرفه‌جویی در هزینه حمل و نقل و زمان٬ بتوانید کادویی مناسب برای شخص مورد نظرتان را به راحتی پیدا کنید. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از دریک،  کادوچی کادو را برایتان در بسته بندی کادویی زیبا برای شخص مورد نظر ارسال می‌کند یا اگر مایل باشید می‌توانید خودتان تحویل گرفته و کادو دهید!

http://kadochi.com

 

۲-  کافه کادو
کافه کادو تنها یک وب سایت نیست ، بلکه محملی برای حضور هنرمندان سراسر ایران است .برای کسانی که دوست صنایع دستی را در هر کجای ایران به عنوان هدیه و کادو انتخاب کنند، کافه کادو بهترین جا است.

http://cafekado.ir


۳-  کادو کارت

کادوکارت  سعی می کند با گلچینی از بهترین کالاها که امکان دسترسی کاربران در کمترین زمان و در یک مجموعه کنار هم به آن کالاها وجود ندارد ، شرایط خرید آسان آنها را فراهم کند.

 

۴-  کادوبازار
کادوبازار ساده ترین راه جهت خرید کادو تولد و خرید هدیه را به شما پیشنهاد میکند با هر خرید کادو امتیاز کسب کنید و با امتیازات خود تخفیف بگیرید فروشگاه تخصصی کادوبازار با محصولاتی ناب و بسته بندی کادویی شیک ویژه ولنتاین و تولد خرید آنلاین کادو دخترانه و پسرانه روز مادر روز زن.

http://kadobazaar.com

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا