نشان سبز برای مدیریت فولاد خراسان

نشان سبز برای مدیریت فولاد خراسان

گروه صنایع معدنی >فولاد - شرکت مجتمع فولاد خراسان به عنوان عضو حقوقی به انجمن مدیریت سبز ایران پیوست.

به گزارش ماین نیوز، مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست مجتمع فولاد خراسان در این رابطه اظهار داشت: انجمن مدیریت سبز ایران که با هدف گسترش نگرش حفاظت از محیط زیست در استراتژی های مدیریتی و عملکردی و تاثیر بر رهبری سازمان ها در رابطه با موضوع بسیار مهم محیط زیست تشکیل شده است، فولاد خراسان را به عضویت حقوقی خود درآورد.

به گفته فتحعلیان، درک مسئولیت زیست محیطی و همسوسازی این مسئولیت با فعالیت های اقتصادی سازمان از عوامل مهم در ارزیابی و پذیرش یک مجموعه در این انجمن است که براساس بررسی های انجمن، مجتمع فولاد خراسان این شرایط را احراز کرده است.

وی با اشاره به تاکید مدیریت عالی فولاد خراسان بر مسئولیت های زیست محیطی، افزود: تحلیل پیامدهای عملکرد، فرایندها و محصولات و خدمات انجام شده در قبال محیط زیست، از عوامل موثر در ارزیابی و احراز عضویت و پیوستن به انجمن مذکور است که خوشبختانه مجتمع فولاد خراسان این شاخص ها را همواره در نگرش های خود به ویژه در سطوح مدیریتی و استراتژیک خود لحاظ کرده است.

فتحعلیان استقرار سیستم مدیریت زیست محیطی (ISO 14001)، اندازه گیری و پایش مستمر عوامل زیست محیطی مانند گرد و غبار، گازها، خروجی فاضلاب های صنعتی و انسانی، مدیریت پسماند، شناسایی و کنترل جنبه های زیست محیطی مشارکت در فعالیت های آموزشی و ترویجی در رابطه با حفظ محیط زیست و مدیریت انرژی را از جمله فعالیت های شرکت در این زمینه برشمرد.

مدیر واحد HSE اهتمام به موضوع محیط زیست را نشان دهنده توانایی سازمان در ایفای مسئولیت اجتماعی خود در قبال نسل امروز و آیندگان دانست که توسعه پایدار و موفقیت سازمان وابسته به آن خواهد بود.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا