مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان خبر داد:

شهرک صنعتی سفیدرود قابلیت اشتغالزایی برای ۲۵ هزار گیلانی را دارد

شهرک صنعتی سفیدرود قابلیت اشتغالزایی برای ۲۵ هزار گیلانی را دارد

رشت- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با اشاره به ظرفیت اشتغالزایی در شهرک صنعتی سفیدرود رشت گفت: این شهرک صنعتی، قابلیت اشتغالزایی برای ۲۵ هزار نفر را دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی گیلان، طهمورث لاهوتی اشکوری ظرفیت اشتغال شهرک صنعتی سفیدرود رشت را ۲۵ هزار نفر اعلام كرد و اظهار داشت: ۴۰ واحد تولیدی در شهرک صنعتی سفیدرود رشت راه اندازی شده که در فاز نخست، ۱۵۰ قرارداد با واحدهای متقاضی سرمایه‌گذاری در این شهرک صنعتی مبادله شده است.

وی با اشاره به احداث واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی سفیدرود رشت افزود: پیشرفت فیزیکی و ساخت‌وساز واحدهای مذکور قابل قبول است به طوری که سال آینده تعداد ۱۵۰ نفر در واحدهای  مذکور مشغول به‌کار می‌شوند.

لاهوتی اشکوری از راه‌اندازی واحد نئوپان شهرک صنعتی سفیدرود رشت تا پایان امسال خبر داد و گفت: ۳۵۰ نفر به طور مستقیم در واحد مذکور مشغول به ‌کار می‌ شوند ضمن اینکه فاز دوم واحد نئوپان شهرک صنعتی سفیدرود رشت سال آینده راه‌اندازی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان به تاثیر تامین منابع مالی در پیشرفت سریع پروژه‌ها اشاره و اظهار کرد: اختصاص تسهیلات برای سرمایه در گردش و تجهیز صنایع از طریق بانک‌ها در توسعه واحدهای تولیدی تاثیرگذار است.

وی افزود: تسریع در تامین منابع مالی برای ایجاد زیرساخت شهرک‌های صنعتی از اولویت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان است.

به گفته لاهوتی اشکوری، یک ‌هزار و ۷۰۰ هکتار نواحی صنعتی در گیلان وجود دارد که از این میزان، یک‌ هزار هکتار از عرصه ‌های صنعتی در سطح استان پراکنده و بقيه به صورت متمرکز در شهرک صنعتی سفیدرود وجود دارد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا