رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران:

۳۰ درصد زیرپهنه های مازندران تهیه شده است

۳۰ درصد زیرپهنه های مازندران تهیه شده است

ساری- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران بابیان اینکه سند آمایش سرزمینی استان برای تصویب نهایی به شورای برنامه‌ریزی کشور ارائه می‌شود، گفت: ۳۰ درصد زیر پهنه‌های استان تهیه و تدوین‌شده است.

امید علی پارسا پیش از ظهر شنبه در ششمین جلسه شورای برنامه‌ریزی در سالن شماره یک استانداری مازندران بابیان اینکه زیر پهنه‌های استان به شرق، مرکزی و غربی تقسیم‌بندی شده است، اظهار داشت: ۳۰ درصد این زیر پهنه‌ها تهیه شد و تدوین این سند با مشارکت اساتید دانشگاه‌های ملی صورت گرفته است.

وی بابیان اینکه در طرح آمایش مقیاس تأمین اعتبار پروژه‌ها ندارد، تصریح کرد: آمایش سند بالادستی که برای سیاست‌های کلی و اهداف کلان است و استان باید این سند را بادید جامعه نگر، آینده‌نگر و کل‌نگر به مجموع استان نگاه کنند که باید اقداماتی صورت گیرد.

وی خواستار اجرای دو پروژه ساخت کتابخانه از اداره کل کتابخانه‌های عمومی به دلیل توان اجرایی سازمان بسیج سازندگی شد و اظهار داشت: سیاست دولت تدبیر و امید واگذاری پروژه‌های بخش دولتی به بخش خصوصی است که توسط دستگاه‌های اجرایی شناسایی و در کمیته ساماندهی پس از تأیید به بخش خصوصی برای اجرا واگذار شود.

پارسا گفت: مدیریت پایش و نظارت بر فعالیت‌ها و اقدامات عملیاتی در سند آمایش سرزمینی استان دیده‌شده است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا