بورس پرس خبر می دهد:

تشدید رقابت خرید در بلوک های مدیریتی دو قندی/ پای متقاضی سوم هم باز شد

تشدید رقابت خرید در بلوک های مدیریتی دو قندی/ پای متقاضی سوم هم باز شد

رقابت برای خرید بلوک های ۸۸.۷ و ۵۹.۹ درصدی دو شرکت قند قزوین و چهارمحال امروز تشدید شد و علاوه بر آن یک متقاضی جدید برای خرید بلوک قند چهارمحال وارد عرصه شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، رقابت برای خرید بلوک های 88.71 درصدی شرکت قزوین در بورس و 59.9 درصدی قند چهارمحال در فرابورس امروز در دومین روز کاری متوالی ادامه یافت و با شدت بیشتری همراه شد.

براساس این گزارش، در حالی ﺑﻨﻴﺎد ﻣﺴﺘﻀﻌﻔﺎن و ﺷﺮﻛﺖ ﻣﺎدر ﺻﻨﺎﻳﻊ ﺗﺨﺼﺼﻲ ﮔﺴﺘﺮش ﺳﻴﻨﺎ اقدام به عرضه این دو بلوک مدیریتی کرده اند که بهای هر سهم بلوک "قزوین" از 2324 ریال سه شنبه گذشته به 2397 ریال امروز رسید تا نسبت به قیمت پایه 2314 ریال بیشتر افزایش داشته باشد.

از سوی دیگر امروز برای بلوک قند چهار محال یک متقاضی جدید از طریق کارگزاری بخش خصوصی و معروف وارد عرصه شد و به یکباره به جای چند ریال ، چند تومان به رقابت دو گروه قبلی اضافه کرد تا قیمت هر سهم بلوک از 2639 ریال به 3131 ریال افزایش یابد که فاصله معناداری از قیمت 2500 ریالی پایه نشان می دهد.

به این ترتیب رقابت دو گروه اصلی در قند قزوین و سه گروه در قند چهارمحال به فردا و شاید هم روزهای آینده کشیده می شود.

بلوک قند قزوین شامل 146 میلیون و 463 هزار و 664 سهم است که به صورت یکجا و نقد عرضه شده و در صورت انجام این معامله ، ﺧﺮﻳﺪار یا ﺧﺮﻳﺪاران باید ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺧﺮﻳﺪ ﺳﻬﺎم از ﺳﻬﺎﻣﺪاران ﺟﺰء ﻓﻌﻠﻲ را ﻫﻤﺮاه ﺗﻌﻬﺪ ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ و ﺗﻀﻤﻴﻦ ﻛﺎرﮔﺰار ﻣﺒﻨﻲ ﺑﺮ اﺟﺮاﻳﻲ کردن اﻳﻦ تعهد را در اﺧﺘﻴﺎر ﻣﻌﺎوﻧﺖ ﺑﺎزار ﺷﺮﻛﺖ ﺑﻮرس ﻗﺮار دﻫﻨﺪ تا ﻗﻄﻌﻴﺖ ﻣﻌﺎﻣﻠﻪ احراز شود.

بلوک 59.9 درصدی قند چهارمحال نیز شامل 83 میلیون و 868 هزار و 684 سهم است که به صورت نقد در فرابورس روانه میز فروش شده است.

انتهای پیام

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا