سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران:

کارخانه فرآوری ضایعات کشتارگاهی در مازندران ایجاد می شود

کارخانه فرآوری ضایعات کشتارگاهی در مازندران ایجاد می شود

ساری - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری مازندران گفت: کارخانه فرآوری ضایعات کشتارگاهی در استان با مشارکت سرمایه‌گذاران دانمارکی ایجاد می‌شود.

مهدی راز جویان صبح شنبه در بازدید سرمایه‌گذاران کارخانه فرآوری ضایعات کشتارگاه‌های طیور استان که با سرمایه‌گذاری مشترک شرکت هارسلف کشور دانمارک و انجمن کشتارگاه‌های استان انجام می شود، گفت: بر اساس پیگیری انجمن کشتارگاه‌های طیور استان و حضور سرمایه‌گذاران، در آینده‌ای نزدیک شاهد تولید پودرهای مختلف پروتئینی برای خوراک آبزیان، دام، مصارف پزشکی و غیره خواهیم بود که بر اساس توافق حاصل‌شده کلیه محصولات تولیدی، صادر خواهند شد.

وی افزود: این گروه با سرمایه‌گذاری حدود ۲۵۰ میلیارد ریال به نسبت ۲۰ درصد سهم سرمایه‌گذاران خارجی و مابقی سهم انجمن کشتارگاه‌ها در شهرک صنعتی جویبار، این طرح را اجرا خواهند کرد و با راه‌اندازی این کارخانه تمامی ضایعات کشتارگاه‌های مرغ که روزانه بین ۱۰۰ تا ۱۷۰ تُن است را به‌صورت کاملاً مکانیزه جداسازی و فرآوری خواهند کرد.

این هیئت با هماهنگی استانداری مازندران از شهرک‌های صنعتی جویبار، تشبندان، می‌رود، بابلسر و همچنین بندر چندمنظوره فریدون‌کنار بازدید کرده و با توانمندی‌های صادراتی استان آشنا شدند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا