عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با تسنیم:

مجلس با گرانی‌های غیرقانونی مسکن مهر برخورد می‌کند

مجلس با گرانی‌های غیرقانونی مسکن مهر برخورد می‌کند

عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر این‌که گرانی‌های مسکن مهر غیرقانونی است، گفت: به مدیران عامل شرکت‌های عمران پردیس و پرند نسبت به هرگونه افزایش غیرقانونی مسکن مهر تذکر داده‌ایم و حتما با این مسئله برخورد می‌کنیم.

علیرضا خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با بیان این‌که متقاضیان مسکن مهر می‌توانند در خصوص گرانی‌ واحدهای است طرح شکایت کنند، خاطرنشان کرد: قرار بر این بود که واحدهای مسکن مهر به‌صورت غیرقانونی گران نشود، چراکه قیمت‌ها مقطوع است.

وی ادامه داد: همه متقاضیان مسکن مهر آورده‌های خود را پرداخت کرده‌اند و نباید شرکت عمران شهرهای جدید این کار -گرانی غیرقانونی مسکن مهر- را انجام دهند.

وی با اشاره به دعوت از مدیرعامل شرکت عمران پردیس به مجلس برای بررسی مشکلات واحدهای مسکن مهر این شهر، گفت: جلساتی با مدیران عامل شرکت‌های عمران پردیس و پرند و مدیران شرکت‌های خدمات‌رسان برگزار شد که دو آیتم از جلسات باقیمانده است؛ یکی قیمت نهایی و دیگری این‌که واحدهای مسکن مهر را تکمیل کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس یادآور شد: قرار بر این نبوده که قیمت‌ها را گران کنند و نمایندگان مجلس به شرکت‌های عمران پرند و پردیس در خصوص هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی تذکر داده‌اند و حتما با این قضیه برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام/

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا