معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

استقرار 4 هزار دستگاه اتوبوس در پایانه‌های مرزی مهران، چذابه و شلمچه

استقرار 4 هزار دستگاه اتوبوس در پایانه‌های مرزی مهران، چذابه و شلمچه

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: چهار هزار دستگاه اتوبوس به منظور انتقال زائران اربعین حسینی در مبادی سه مرز مهران، چذابه و شلمچه مستقر شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، داوود کشاورزیان که شامگاه سه شنبه در حاشیه بازدید معاون اول رئیس جمهوری از زیرساخت های مرز بین المللی شلمچه سخن می گفت افزود: بر اساس برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته با شرکت های حمل و نقل مسافربری کشور، ناوگان اتوبوسرانی برای جابجایی زائران آماده باش است.

وی ادامه داد: مشکلی در خصوص جابجایی زائران در این سه نقطه مرزی وجود ندارد و در صورت نیاز نیز، تعداد اتوبوس های اعزامی به مرز افزایش می یابد.

معاون وزیر راه و شهرسازی از زائران اربعین خواست، هنگام بازگشت به کشور و مبداء سفر، ضمن رعایت قوانین ایمنی، به میزان کافی استراحت کرده و از عجله در رانندگی نیز پرهیز کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت عصر سه شنبه به منظور دیدار از روند خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در شلمچه از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان وارد منطقه آزاد اروند شدند.

انتهای پیام//

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا