ارزش يورو برابر دلار و برخی ديگر از ارزهای معتبر جهان کاهش يافت

ارزش يورو برابر دلار و برخی ديگر از ارزهای معتبر جهان کاهش يافت

ارزش یورو در برابر دلار و برخی دیگر از ارزهای معتبر جهان در معاملات روز چهارشنبه کاهش یافت.

 

این احتمال که بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره بانکی را افزایش خواهد داد در افزایش ارزش دلار در برابر دیگر ارزها به ویژه یورو تاثیر گذار بوده است. علاوه بر این، در انتظار بودن کارگزاران و دست اندرکاران بازارهای ارز برای مشخص شدن سیاست های پولی بانک مرکزی اروپا با توجه به اینکه کمیته سیاست پولی بانک مرکزی اروپا قرار است به زودی نشستی را برای اجرای اقدامات دیگری در چارچوب سیاست گشایش پولی خود برگزار کند و از آن سو قرار است در آمریکا نیز گزارش های مربوط به میزان اشتغالزایی در بخش خصوصی این کشور منتشر شود، دو عامل اصلی دیگر در کاهش ارزش واحد پول اروپا برابر دلار و برخی دیگر از ارزهای معتبر جهان بوده است.
به گزارش خبرگزاری رویترز از لندن، هر یورو در بازار بین‌المللی مبادلات ارزی امروز لندن، به یک و 0591 ده هزارم دلار( معادل هر هزار یورو، برابر هزار و 59 دلار و 10 سنت) رسید که نسبت به پایان معاملات روز کاری پیشین این بازار، مقداری کاهش نشان می دهد. ارزش برابری این دو ارز در پایان معالات روز گذشته به نسبت یک یورو به یک و 0634 ده هزارم دلار (هر هزار یورو، برابر هزار و 63 دلار و 40 سنت) بود.
ارزش برابری واحد پول اروپا با ین نیز در بازار بین‌المللی مبادلات ارزی امروز لندن کاهش یافت، به گونه ای که ارزش برابری این جفت ارزی به نسبت یک یورو به 130 ین و 39 صدم یک ین بود. ارزش برابری این دو ارز در پایان معاملات روز کاری پیشین به نسبت یک یورو به 130 ین و 65 صدم یک ین بود.
ارزش دلار آمریکا در مقابل ین ژاپن نیز در بازار بین‌المللی مبادلات ارزی امروز لندن افزایش یافت، به ترتیبی که ارزش برابری این دو ارز در اواسط معاملات امروز به نسبت یک دلار به 123 ین و 11 صدم یک ین بود، حال آنکه ارزش برابری این زوج ارزی در پایان معاملات روز کاری پیشین به نسبت یک دلار به 122ین و 86 صدم ین رسیده بود.
درهمین راستا، در معاملات ارزی امروز لندن، ارزش پوند انگلیس نیز در برابر یورو افزایش یافت. بدین ترتیب که هر 70 ممیز 40 صدم پنی (هر 100 پنی معادل برابر یک پوند) برابر یک یورو داد و ستد شد.
اما ارزش پوند انگلیس در برابر دلار کاهش یافت. در داد و ستدهای امروز، هر پوند انگلیس برابر یک و 5044 ده هزارم دلار( معادل هر هزار پوند، برابر هزار و 504 دلار و 40 سنت) خرید و فروش شد.
در همین بازار ارزش فرانک سوییس در برابر یورو افزایش یافت. در معاملات امروز هر یک و 0874 ده هزارم فرانک سوییس برابر یک یورو خرید و فروش شد. یعنی هر هزار یورو، برابر هزار و 87 فرانک و 40 صدم یک فرانک داد و ستد شد.
ارزش فرانک سوییس برابر دلار، کاهش یافت. هر یک و 0267 ده هزارم فرانک سوییس برابر یک دلار خرید و فروش شد. به این صورت که در مقیاس بزرگتر، هر هزار دلار، برابر هزار و 26 فرانک و 70 صدم یک فرانک معامله شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا