راه‌اندازی‌سومین‌شعبه‌هتل‌مدرسه‌هاگ‌در‌ایران

راه‌اندازی‌سومین‌شعبه‌هتل‌مدرسه‌هاگ‌در‌ایران

پس از 8 ماه مذاکره، هتل مدرسه هاگ هلند در یکی از گروه‏های هتلداری معتبر کشور، هتل مدرسه راه‌اندازی می‏کند.

 یکی از مهم‏ترین مشکلات هتلداری کشور ضعف نیروی انسانی عنوان و فاصله ایران با استانداردهای جهانی در این حوزه بیش از حد تصور برآورد می‏شود.

علی رحیم‌پور، مدیرعامل این گروه هتلداری در این باره به «دنیای‌سفر» گفت: «متاسفانه بعد از انقلاب، به‌دلیل نبود ساختارهایی چون هتل مدرسه‌ها در کشور برای ارائه آموزش‌های هتلداری با تکیه بر جنبه‌های عملی تر، این صنعت نتوانست خود را در ارائه خدمات مطلوب هتلداری مطابق با استانداردهای جهانی بهبود بخشد.

در نتیجه، برای ارتقا و بهبود وضعیت کنونی، آموزش به‌عنوان یکی از مهم‌ترین راه‌حل‌های موجود، موثر تشخیص داده شده و در مذاکره با هتل مدرسه هاگ برای راه‌اندازی سومین شعبه آن در ایران به توافق رسیدیم.»

به گفته وی، با توجه به این واقعیت که فیزیک و تجهیزات هتل تنها در شکل‌گیری 20 درصد از رضایت گردشگران نقش دارد، توجه به 80 درصد باقی که ناشی از ارتقای کیفیت خدمات و رضایت از کارکنان هتل است، بسیار حائز اهمیت تلقی می‏شود.

رحیم‌پور خاطرنشان کرد: «برای اینکه هتل‏های کشور بتوانند هزینه‏های هتل‏های 4 و 5 ستاره را از گردشگران بگیرند باید خدمات خود را نیز در سطح هتل‏های بین‏المللی 4 و 5 ستاره به آنها ارائه دهند. اما تاکنون کمتر هتلی در کشور در این خصوص موفق عمل کرده است.»

به گزارش دنیای اقتصاد، این عضو جامعه هتلداران کشور افزود: «هتل مدرسه هاگ با 80سال قدمت، به‌عنوان سومین هتل مدرسه برتر جهان در 110 کشور شناخته می‏شود و در مطرح‏ترین هتل‏های جهان در حال تربیت نیروی انسانی در دوره‌های کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد است.»

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا