جابجایی مالکیت 501 میلیون برگه سهم در بورس

جابجایی مالکیت 501 میلیون برگه سهم در بورس

امروز سهامداران بیش از 501 میلیون برگه سهم و حق تقدم را به ارزش 704 میلیارد ریال در 29 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.


 

 

در داد و ستدهای بورس تهران، سهامداران شاهد کاهش 97 واحدی شاخص بورس بودند. این متغیر در پایان بازار به 62 هزار و 550 واحد رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، امروز سهامداران بیش از 501 میلیون برگه سهم و حق تقدم را به ارزش 704 میلیارد ریال در 29  هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

همچنین در این روز نماد صنایع پتروشیمی خلیج فارس و پتروشیمی جم، بیشترین تاثیر و نماد های گروه مپنا و بانک پارسیان بیشترین تاثیر منفی را بر روند شاخص داشتند. شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) امروز 38 واحد کاهش داشت.

شاخص کل هم وزن نیز در این روز با 25 واحد افت به 9 هزار و 724 واحد رسید. در عین حال، شاخص بازار اول 137 واحد کاهش و شاخص بازار دوم 189 واحد افزایش داشت.

امروز بانک ها بیشترین ارزش معاملات را در میان سایر گروه ها داشتند. بعد از آن، گروه شیمیایی و سرمایه گذاری ها در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

این در حالی است که قطعات اتومبیل ایران، پارس خزر، داروسازی زهراوی، سرمایه گذاری صنعت بیمه و پگاه آذربایجان غربی بیشترین افزایش قیمت را داشتند. نمادهای کرازی، خچرخش، شفارا، دکیمی بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا