کاهش هزینه ها ی تولید و استفاده از امکانات بالقوه ذوب آهن را به سود آوری می رساند

کاهش هزینه ها ی تولید و استفاده از امکانات بالقوه ذوب آهن را به سود آوری می رساند

دنیای معدن -دکتر کاویانی مقدم مدیر شعب بانک ملت استان اصفهان همراه با دیگر مسئولین این بانک ضمن حضور در ذوب آهن اصفهان با مدیر عامل این شرکت دیدار و گفتگو نمودند .

در این دیدار که معاونین و چند تن از دیگر مسئولین شرکت حضور داشتند مهندس صادقی گفت : تحریم کشور طی سالهای گذشته موجب طولانی شدن پروژه های تولید ، تعویق بازگشت سرمایه به شرکت و افزایش قیمت تمام شده محصولات شده است  .

وی افزود : در حال حاضر تلاش می کنیم با در پیش گرفتن برنامه های جدید همچون کاهش مصرف مواد اولیه ، مدیریت بهینه خرید و استفاده از امکانات بالقوه شرکت را به سودآوری برسانیم که در این راستا به کمک و همکاری بانک ها به ویژه بانک ملت نیاز داریم .

 در این دیدار دکتر کاویانی مقدم مدیر شعب بانک ملت استان اصفهان ضمن تبریک انتصاب مهندس صادقی تصریح کرد : شعب مختلف بانک ملت استان آماده همراهی و کمک به ذوب آهن هستند .

 وی افزود : بانک ملت استان در تمامی مشکلات و گلوگاه های پیش روی ذوب آهن ،  این شرکت را در حرکت های پویا و پیش رونده کمک می کند و همواره با خط مشی برد برد در خدمت ذوب آهن خواهد بود . در این دیدار مجید طلایی معاون  مالی و اقتصادی ذوب آهن نیز با یادآوری تعاملات دیرپای این دو مجموعه ، ازاین بانک تشکر نموده و خواستار افزایش و تداوم این همکاری ها شد.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا