سایپا واگذاری خودروهای تسهیلات 25میلیونی را از اصفهان آغاز کرد

سایپا واگذاری خودروهای تسهیلات 25میلیونی را از اصفهان آغاز کرد

تهران- ایرنا- تعدادی از خودروهای طرح تسهیلات 25 میلیون تومانی، توسط مدیرعامل گروه سایپا در استان اصفهان تحویل مشتریان شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سایپا، در جریان بازدید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از نمایندگی های استان اصفهان، تعدادی از خودروهای طرح تسهیلات 25 میلیونی تحویل مشتریان داده شد.
مهدی جمالی در بازدید از نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش، ضمن بررسی شرایط سرویس دهی نمایندگی ها و ارائه خدمات به مشتریان، در جریان مسائل و موانع موجود در حوزه تامین و تهیه قطعات قرار گرفت.
جمالی با تاکید بر اهمیت فعالیت شبکه فروش و خدمات پس از فروش، گفت: با توجه به استراتژی جدید گروه سایپا در ارائه خدمات کیفی و بهینه به مشتریان، باید به سمت کاهش مشکلات کیفی و کم کردن بازگشت خودرو به نمایندگی حرکت کنیم.
وی ادامه داد: در این مسیر نقش نمایندگان بسیار مهم و تاثیرگذار است و باید با جدیت در تحویل خودرو به مشتری در زمان مقرر و در نهایت تکریم مشتریان حرکت کنیم.
در بخشی از بسته سیاست های دولت برای تسریع رونق اقتصادی یا همان بسته خروج از رکود که چندی پیش رونمایی شد، مقرر شده بود خودروهای داخلی با تسهیلات 25 میلیون تومانی و با بهره 16 درصد در اختیار مردم قرار گیرد.
در زمان رونمایی از بسته خروج از رکود، اعلام شده بود که این بسته برای نیمه دوم امسال در نظر گرفته شده است اما با اجرای طرح از 20 آبان ماه، به فاصله کمتر از 6 روز، سقف منابع در نظر گرفته شده برای تامین 110 هزار دستگاه تکمیل شد.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا