شرکت بین المللی ساینو استیل: آماده سرمایه گذاری در صنایع معدنی ایران هستیم

شرکت بین المللی ساینو استیل: آماده سرمایه گذاری در صنایع معدنی ایران هستیم

دنیای معدن - معاون شرکت بین المللی ساینو استیل (Sinosteel Engineering & Technology Co., Ltd) از علاقه مندی این شرکت برای سرمایه گذاری مستقیم در طرح های معدن و صنایع معدنی ایران خبر داد.    به گزارش دنیای معدن، وانگ جیان (wang jian) در دیدار با مهدی کرباسیان، رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: شرکت مهندسی و فناوری ساینو استیل چین در بخش صنایع فلزی و غیر فلزی از جمله متالورژی (از استخراج مواد معدنی تا تولید شمش)، فولاد، زغال سنگ، منگنز، کروم، آلومینیوم، انرژی برق و غیره فعالیت می کند و تاکنون در بیش از 40 کشور جهان و از جمله کانادا، استرالیا و ژاپن طرح اجرا کرده و خدمات رسانی می کند. وی افزود: این شرکت، سهم برجسته ای در توسعه صنعت متالورژی چین داشته و تاکنون بیش از 400 پروژه کلیدی را برای غول های فولادی این کشور به اتمام رسانده است. جیان با اشاره به علاقه مندی شرکت ساینو استیل به اجرای طرح های صنایع معدنی ایران به صورت ای پی سی اف (طراحی و مهندسی، تامین، ساخت و تامین مالی)، تصریح کرد: امیدواریم با برداشته شدن تحریم ها، بتوانیم در بخش های فولاد و سایر حوزه های صنایع معدنی فعالیت خود را آغاز کنیم. در این جلسه، مهدی کرباسیان با ابراز خرسندی از حضور شرکت ساینو استیل چین در ایران و روابط نزدیک این دو کشور از گذشته، گفت: فولاد و آلومینیوم جزو اولویت های نخست ایمیدرو برای سرمایه گذاری شرکت های خارجی است. برای این منظور، در مناطق جنوبی ایران شامل بندر چابهار و بندرعباس، این فرصت های سرمایه گذاری ایجاد شده است. برای تامین ماده اولیه آلومینیوم نیز امکان اجرای طرح استخراج و انتقال بوکسیت از معادن گینه کوناکری به صورت مشترک وجود دارد. همچنین، طرح های احداث نیروگاه برق در سواحل جنوبی آماده سرمایه گذاری است. وی ادامه داد: شرکت های سرمایه گذار خارجی از جمله شرکت ساینو استیل، می توانند به صورت سرمایه گذاری مستقیم در طرح های بخش معدن و صنایع معدنی مشارکت کنند.       

به گزارش دنیای معدن، وانگ جیان (wang jian) در دیدار با مهدی کرباسیان، رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: شرکت مهندسی و فناوری ساینو استیل چین در بخش صنایع فلزی و غیر فلزی از جمله متالورژی (از استخراج مواد معدنی تا تولید شمش)، فولاد، زغال سنگ، منگنز، کروم، آلومینیوم، انرژی برق و غیره فعالیت می کند و تاکنون در بیش از 40 کشور جهان و از جمله کانادا، استرالیا و ژاپن طرح اجرا کرده و خدمات رسانی می کند.
وی افزود: این شرکت، سهم برجسته ای در توسعه صنعت متالورژی چین داشته و تاکنون بیش از 400 پروژه کلیدی را برای غول های فولادی این کشور به اتمام رسانده است.
جیان با اشاره به علاقه مندی شرکت ساینو استیل به اجرای طرح های صنایع معدنی ایران به صورت ای پی سی اف (طراحی و مهندسی، تامین، ساخت و تامین مالی)، تصریح کرد: امیدواریم با برداشته شدن تحریم ها، بتوانیم در بخش های فولاد و سایر حوزه های صنایع معدنی فعالیت خود را آغاز کنیم.
در این جلسه، مهدی کرباسیان با ابراز خرسندی از حضور شرکت ساینو استیل چین در ایران و روابط نزدیک این دو کشور از گذشته، گفت: فولاد و آلومینیوم جزو اولویت های نخست ایمیدرو برای سرمایه گذاری شرکت های خارجی است. برای این منظور، در مناطق جنوبی ایران شامل بندر چابهار و بندرعباس، این فرصت های سرمایه گذاری ایجاد شده است.
برای تامین ماده اولیه آلومینیوم نیز امکان اجرای طرح استخراج و انتقال بوکسیت از معادن گینه کوناکری به صورت مشترک وجود دارد. همچنین، طرح های احداث نیروگاه برق در سواحل جنوبی آماده سرمایه گذاری است.
وی ادامه داد: شرکت های سرمایه گذار خارجی از جمله شرکت ساینو استیل، می توانند به صورت سرمایه گذاری مستقیم در طرح های بخش معدن و صنایع معدنی مشارکت کنند.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا