فعالیت اکتشافی محدوده معدن عنبرآباد آغاز شد

فعالیت اکتشافی محدوده معدن عنبرآباد آغاز شد

گروه اكتشاف و زمين شناسي - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: عملیات اکتشافی چند محدوده معدنی توسط سرمایه گذار بزرگ کشوری در شهرستان عنبرآبادآغاز شد.

به گزارش ماین نیوز، محمود اسکندری نسب ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه جنوب استان کرمان منطقه ای غنی از نعمت های خدادادی از جمله معادن مختلف است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان بیان کرد: تصریح کرد: همچنین این منطقه نیاز شدید به رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار، شناسایی این پتانسیل های طبیعی از طریق گسترش عملیات اکتشافی در محدوده های معدنی یکی از اولویت های سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: با توجه به نیاز منطقه و در پی ادامه روند اکتشاف در محدوده های معدنی جنوب کرمان، با رایزنی های متعدد سازمان در راستای توسعه سرمایه گذاری ها در منطقه جنوب کرمان، فعالیت یکی از سرمایه گذاران بزرگ کشوری در 7 محدوده معدنی در شهرستان عنبرآباد به زودی آغاز می شود.

اسکندری نسب افزود: شرکت سرمایه گذار این محدوده ها قول مساعد داد که هرچه سریعتر عملیات اکتشاف را در این محدوده ها کامل کرده و پس از احراز ظرفیت مناسب مس در محدوده های فوق الذکر و توجیه فنی و اقتصادی مناسب، کارخانه فرآوری مس نیز در همین شهرستان احداث نماید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان افزود: این محدوده ها دارای مواد معدنی مس و آهن هستند.

اسکندری نسب اظهار داشت: جذب سرمایه گذاران بزرگ کشوری برای فعالیت در جنوب استان کرمان نوید بخش رونق منطقه، رفع محرومیت و ایجاد اشتغال پایدار برای مردم است.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا