تامین بخشی از نان زائران اربعین توسط اتحادیه‌های نان

تامین بخشی از نان زائران اربعین توسط اتحادیه‌های نان

رییس اتحادیه نان‌های فانتزی (حجیم و نیمه‌حجیم) گفت: اتحادیه‌های نان‌های سنتی، حجیم و نان سنگک هر کدام حدود 10 تن آرد برای تامین نان زوار اربعین در اختیار بسیج اصناف گذاشتند تا در شلمچه و مسیرهایی که زوار اربعین حسینی راهپیمایی می‌کنند، نان توزیع شود.

محمدجوادکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: 100 هزار عدد نان لواش تولید شده و در اختیار فرودگاه امام(ره) قرار گرفت تا از آنجا به نجف و مسیری که مردم به سمت کربلا راهپیمایی می‌کنند حمل شود، البته درخواست تولید نان حجیم را دادیم ولی ظاهراً نیاز آنها نان لواش بود.

کرمی در عین حال بیان کرد: انجمن کارخانجات آرد نیز حدود 100 تن آرد در اختیار نانوایان سنتی قرار داد و تشکل‌های آرد و نان دست و به دست هم دادند تا نان زوار کربلا تامین شود.

رییس اتحادیه نان‌های فانتزی (حجیم و نیمه‌حجیم) پیشنهاد کرد که برای سال آینده البته به شرطی که زمان آن زودتر اعلام شود، اتحادیه می تواند چند دستگاه تولید نان را در مرزها و در محل راهپیمایی زوار مستقر کند تا همانجا نان گرم تولید شود و در اختیار زائرین قرار گیرد.

وی ادامه داد: البته این موضوع منوط به آن است که زودتر اعلام شود تا اقدامات لازم صورت گیرد که در این صورت آمادگی داریم هر سه وعده نان گرم در اختیار زوار قرار دهیم.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا