تقی زاده خبر داد:

کاهش ۵ درصدی قیمت تمام شده گل گهر در ۹۴

کاهش ۵ درصدی قیمت تمام شده گل گهر در ۹۴

گروه معادن >سنگ آهن - مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر گفت: اگر دولت دخالت نکند، ما و فولادسازان می توانیم به توافق برسیم.

به گزارش خبرنگار ماین نیوز، ناصر تقی زاده در پنل سومین همایش بین المللی سنگ آهن ایران با اشاره به اینکه سنگ آهنی ها حاضرند با فولادسازان به توافق برسند، اظهار کرد: البته ما نمی توانیم ذوب آهن اصفهان را که وارث یک سری مسائل خاص است با فولاد مبارکه جمع ببندیم.

وی با اشاره به اینکه گل گهر اولویت اصلی خود را کاهش قیمت تمام شده تولید قرار داده است، اظهار کرد: در همین راستا توانستیم قیمت تمام شده سال 94 را پنج درصد زیر قیمت سال 93 برسانیم.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با بیان اینکه فولادسازان نباید به خاطر منافع کوتاه مدت اینطور به سنگ آهنی ها ضربه بزنند، اعلام کرد: فولادسازان الان گندله را 90 دلار در بندرعباس خریداری می کنند که با احتساب کرایه حمل قیمت آن را با قیمت ما مقایسه کنید.

تقی زاده تاکید کرد: اگر دولت دخالت نکند، ما می توانیم با فولادسازان کنار بیاییم. من اعتقاد دارم اگر نامه وزیر در کار نبود، ما با فولاد مبارکه توافق کرده بودیم. متاسفانه نامه وزیر عملا اوضاع را به هم ریخت. الان هم اگر فولادسازان نامه وزیر را ملغی تلقی کنند، می توانیم ظرف 10 روز با آنها به توافق برسیم. در این بین یک حکم نیز نیاز است تا بتواند بین سنگ آهنی ها و فولادسازان را جمع کند.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا