باهدف تبيين استراتژي مشترك و با حضور مديران عامل ٣٠ شركت فعال در منطقه گل گهر

نشست شورای مدیران منطقه گل گهر برگزار شد

نشست شورای مدیران منطقه گل گهر برگزار شد

گروه معادن >سنگ آهن - نشست شوراي مديران منطقه معدني و صنعتي گل گهر در تهران برگزار شد

به گزارش ماین نیوز، در اين نشست كه به همت شركت معدني و صنعتي گل گهر و به رياست مهندس ناصر تقي زاده مدير عامل و دبيري محمد حاتمي معاون پشتيباني مجتمع و با دستور كار إيجاد هم افزايي و همكاري بيشتر شركت هاي فعال در منطقه گل گهر برگزار شد،اخرين راهكارها براي رسيدن به يك استراتژي مشترك در حوزه هاي مختلف مورد بحث و بررسي قرار گرفت .

در اين نشست يك روزه كه اعضا هيئت مديره شركت گل گهر نيز حضور داشتند مهندس ناصر تقي زاده مدير عامل و عضو هيت مديره شركت با اشاره به موقعيت حساس كنوني بر لزوم تلاش بيشتر براي دستيابي به أهداف و برنامه هاي بلند مدت در منطقه بزرگ معدني و صنعتي گل گهر تاكيد كرد.

مدير عامل گل گهر در اين نشست مهم گفت : همه ما بايد با نگاه توسعه اي و با در دستور كار قرار دادن صرفه جويي و بالا بردن بهره وري از اين مقطع حساس عبور كنيم

مهندس تقي زاده همچنين با اشاره به اينكه اولويت اولمان توليد است ،گفت : همكاران بايد با در نظر گرفتن همه جوانب و با اولويت قرار دادن بحث توليد و تلاش بيشتر راه را بر توسعه بيش از پيش اين منطقه صنعتي هموار نمايند.

مهندس تقي زاده سنگ تمام گذاشته است...

در ادامه اين نشست مهندس ميرعلي ياري عضو هيت مديره شركت گل گهر هم طَي سخناني با تقدير از تلاشهاي مهندس تقي زاده در طول مدت حضورش در گل گهر،گفت:

به خانواده بزرگ گل گهر تبريك ميگويم كه در اين شرايط سخت اقتصادي كم نياوردند و موفق عمل كردند و بحمداله كإرهاي بسيار مهم و ارزشمندي در اين مدت بدون تنش و حاشيه انجام شده است كه جاي تشكر و قدرداني دارد و اقاي مهندس تقي زاده كه هم نگاه توليدي دارد و هم نگاه توسعه اي ،براي هر دو مقوله سنگ تمام گذاشته است.

عضو هيت مديره گل گهر همچنين با اشاره به لزوم توجه به توسعه در منطقه گفت: نبايد از بار سنگين توسعه اي كه بر دوش گل گهر است غافل شد كه توقف توسعه خسارت بالايي دارد.

ناگزير به بازنگري در برنامه ها هستيم

سيدعبدالحميد ثمره هاشمي نائب رييس هيت مديره شركت گل گهر هم دراين نشست و در جمع مديران عامل شركت هاي فعال منطقه گفت: در شرايط اقتصادي موجود ناگزيريم در برنامه ها بازنگري كنيم و با حذف هزينه هاي زائد و غير ضروري از كند شدن سرعت توسعه جلوگيري كنيم

وي همچنين در ادامه با تقدير از تلاشگران و پرسنل شاغل در منطقه گل گهر إبراز اميدواري كرد با تلاش و همت همكاران در بهترين مسير حركت نماييم .

در ادامه اين نشست مهم جمعي از معاونين شركت گل گهر و مديران عامل ساير شركت ها نقطه نظرات خود را پيرامون حوزه هاي مختلف كاري بيان كردند
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا