مدیر منطقه‌ای دایملر خبر داد

مذاکره شرکت خودروسازی دایملر برای بازگشت به بازار ایران

مذاکره شرکت خودروسازی دایملر برای بازگشت به بازار ایران

مدیرعامل خودروهای تجاری شرکت دایملر در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا گفت: «بازار ایران فرصت های عظیمی برای خودروهای تجاری دایملر دارد و ما در حال آماده شدن جهت ورود مجدد به این بازار هستیم.»

به نقل از پایگاه خبری کانستراکشن نیوز، بخش خودروهای تجاری شرکت دایملر قصد دارد با لغو تحریم های اقتصادی علیه ایران، مجددا وارد بازار این کشور شود.

ایران و قدرت های جهانی در ماه جولای توافق کردند که تحریم ها علیه اقتصاد این کشور برداشته شود.

رونالد اشنایدر، رئیس و مدیرعامل خودروهای تجاری  شرکت دایملر در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا گفت: «بازار ایران فرصت های عظیمی برای خودروهای تجاری دایملر دارد و ما در حال آماده شدن جهت ورود مجدد به این بازار هستیم.»

وی افزود: «ما همچنین قصد داریم در زودترین زمان ممکن مجددا یک دفتر نمایندگی در ایران دایر کنیم.» وی تایید کرد که این شرکت آلمانی در حال مذاکره با شرکای احتمالی ایرانی است.

دایملر اخیرا اولین مرکز منطقه ای خود در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا را در جبل علی دوبی دایر کرده تا خدمات پشتیبانی به 19 کشور این منطقه ارائه دهد. این دفتر همه برندهای خودروهای تجاری دایملر شامل کامیون های مرسدس بنز، اتوبوس ها و ون ها، خودروهای فوسو و اتوبوس های سترا را در یک مرکز جمع خواهد کرد.

در بیانیه این شرکت آماده است، این مرکز همچنین دایملر را قادر خواهد ساخت تا افزایش مجدد فعالیت بخش خودروهای تجاری اش در ایران را از طریق هاب خود در دوبی مدیریت کند.

بلومبرگ اخیرا گزارش داده، تحریم های نفتی و بانکی علیه ایران احتمالا تا اواسط ماه ژانویه برداشته خواهد شد. بر اساس سرعت فعلی اقدامات ایران، این کشور احتمالا قادر خواهد بود مفاد تعهدات خود بر اساس برجام را تا 12 ماه ژانویه به اتمام برساند.

بر اساس مفاد برجام، ایران باید تعداد سانتریفیوژهای نصب شده خود را به 5 هزار و 60 سانتریفیوژ کاهش دهد.

انتهای پیام// 166

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا