مدیر عامل شركت شهركهای صنعتی استان قزوین:

شعبه شورای حل اختلاف در شهرک صنعتی لیا قزوین راه اندازی شد

شعبه شورای حل اختلاف در شهرک صنعتی لیا قزوین راه اندازی شد

قزوین- مدیر عامل شركت شهركهای صنعتی استان قزوین گفت: با موافقت و ابلاغ حكم توسط رئیس كل دادگستری استان قزوین شعبه شورای حل اختلاف در محل شهرک صنعتی لیا راه اندازی شد.

عبدالقهار ناصحی صبح دوشنبه در بازدید از چند واحد صنعتی در شهرک صنعتی لیا اظهار کرد: در راستای تسریع در رسیدگی و حل مشكلات و اختلافات و دعاوی مطروحه در شهرک صنعتی  لیا با هدف صلح  و سازش فی مابین اصحاب دعوی و تسریع در رسیدگی و عدم مراجعه به محاكم قضایی برای جلوگیری از اطاله دادرسی در دادگستری ها این شعبه راه اندازی و در حدود صلاحیت قانونی شوراهای حل اختلاف  رسیدگی می کند.

وی افزود: مدیر حقوقی شركت شهركهای صنعتی قزوین به عنوان عضو و دو تن از اعضای هیئت مدیره شركت خدماتی شهرک صنعتی لیا  و دو تن از نمایندگان واحدهای صنعتی مستقر در آن شهرک صنعتی از اعضاء این شعبه هستند.

مدیر عامل شركت شهركهای صنعتی استان قزوین بیان کرد: در آینده نزدیک دفتر شورای حل اختلاف در شهرک صنعتی كاسپین راه اندازی می شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر تعداد ۴۰۷ قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری منعقد شده كه از این تعداد ۳۰۶ واحد با سرمایه گذاری سه هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۷ هزار  و ۴۳۰ نفر راه اندازی شدند.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا