رئیس هیات مدیره شرکت اعلام کرد:

برنامه یک بیمه بورسی برای کسب ۱۰ درصد بازار با حاشیه سود ۳ درصدی

برنامه یک بیمه بورسی برای کسب ۱۰ درصد بازار با حاشیه سود ۳ درصدی

رئیس هیات مدیره بیمه دانا با اعلام مهمترین مصوبات ۸ ماهه گفت: طبق سند راهبردی ابلاغی تا پایان سال ۹۷ ، انتظار می رود بیمه دانا ۱۰ درصد سهم بازار را با حاشیه سود ۳ درصد کسب کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، رضا جعفری  با ارایه گزارشی از جلسات و مصوبات به مدیران ستادی و اجرایی بیمه دانا گفت: طی 8 ماه گذشته 31 جلسه هیات مدیره برگزار شده که منجر به 165مصوبه شد که مهمترین آنها شامل تصویب سند راهبردی ، نظامنامه اجرایی و نظارتی برنامه راهبردی، بودجه سال 94 و نظامنامه اخلاق ورفتار حرفه ای کارکنان ، آئین نامه وصول مطالبات و بررسی روش های مناسب افزایش سرمایه است.

وی ادامه داد: تشکیل کمیته پیگیری و رفع تصرف از اراضی متعلق به شرکت، تشکیل کمیته وصول مطالبات، تشکیل کمیته امور بین الملل، بازنگری و تصویب شیوه نامه های اجرایی امور فنی ، مالی و اداری شرکت و موافقت با خرید ملک برای برخی از شعب از سایر اقدمات انجام شده است.

این مقام مسئول درباره سیاست های بلندمدت مدنظر هیات مدیره توضیح داد: طبق سند راهبردی ابلاغی تا پایان سال 97 ، انتظار می رود بیمه دانا 10 درصد سهم بازار را با حاشیه سود 3 درصد به خود اختصاص دهد. برای دستیابی به این مهم تمامی استراتژی ها و سیاست های فروش بر اساس این چشم انداز طراحی شده است.

جعفری افزود: هر چند حرکت به سمت شفافیت ممکن است موجب بروز انحرافاتی کوتاه مدت در شاخص های عملکردی شرکت شود ولی از پیامدهای مهم آن یافتن نقاط ضعف است که می توان در فرصت باقی مانده با الهام از رهنمود های سند راهبردی و برنامه ها و سیاست های ابلاغی آن را ترمیم کرد.

وی با اشاره به رویدادهای آتی صنعت بیمه و انتظارات هیات مدیره بیمه دانا خاطر نشان کرد : تصویب قانون دائمی بیمه شخص ثالث در مجلس ،لایحه قانون تأسیس صندوق بیمه همگانی حوادث غیر مترقبه که در دستور کار مجلس قرار گرفته و اجرای برجام و لغو تحریم ها ، لایحه قانون برنامه ششم و بازنگری در آئین نامه های مرتبط با نظارت مالی در نهاد ناظر به ویژه در حوزه توانگری مالی شرکتهای بیمه  از جمله رویداد های مهمی است که در سال جاری اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود:انتظار می رود همه مدیران و کارکنان شرکت با مطالعه عمیق وضعیت موجود و مقایسه با وضعیت مطلوب طبق برنامه ، نقاط ضعف را تبدیل به قوت کرده و با تحلیلی از فرصت های پیش روی رویدادهای اعلامی برنامه های عملی برای بهره گیری مناسب از این فرصت ها و عقب نماندن از رقبای داخلی و خارجی در دستور کار قرار دهند.

جعفری اظهارامیدواری کرد:بیمه دانا 41 ساله بتواند نه تنها در عرصه داخلی بلکه در عرصه بین المللی حرف های جدیدی برای عرضه داشته و اقتدار خود را در صنعت بیمه بیش از پیش حفظ کند.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا