معاون صنایع و معادن استان بوشهر:

انتخابات خانه معدن استان بوشهر برگزار می شود

انتخابات خانه معدن استان بوشهر برگزار می شود

گروه معادن - معاون امور صنایع و معادن استان بوشهر گفت: برای نخستین بار در راستای توسعه و بهبود شرایط کسب و کار و توسعه فعالیت های تخصصی معادن استان بوشهر انتخابات خانه معدن این استان فردا برگزار می شود.

به گزارش ماین نیوز، حسن بحرینی ظهر امروز در نشست با مسئولان بهره بردان معادن استان بوشهر با بیان اینکه ظرفیت اسمی معادن استان بوشهر 15 میلیون تن است اظهار داشت: به سبب کاهش ساخت و ساز برداشت از معادن کاهش یافته است بگونه ای که اکنون 50 درصد معادن این استان نیمه تعطیل است.

وی با بیان اینکه معادن استان بوشهر در زمینه تولید مصالح ساختمانی فعالیت می کنند گفت: پیش بینی استخراج از معاون استان بوشهر امسال حدود 8 میلیون تن است.

معاون امور صنایع و معادن سنگ گچ، آهک و شن دانه بندی شده، واریزه کوهی، مارن و سنگ نمک را از جمله تولیدات معادن استان بوشهر دانست و گفت: حجم سرمایه گذاری مجوزهای صادره دربخش معدن استان بوشهر342 میلیارد است که زمینه اشتغال یک هزار و 112 نفر را فراهم کرده است.

بحرینی با اشاره به میزان صادرات مواد معدنی استان بوشهر گفت: سال گذشته 630 هزار تن موادمعدنی استان بوشهر به ارزش 32 میلیون دلار صادر شده است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات خانه معدن استان بوشهر گفت: برای توسعه فعالیت های تخصصی معادن استان بوشهر انتخابات خانه معدن این استان بوشهرفردا برگزار می شود.

معاون امور صنایع و معادن استان بوشهر با بیان اینکه تشکیل این تشکل برای نخستین بار در استان صورت می گیرد خاطرنشان کرد: خانه معدن استان با توجه به تاثیر و جایگاه قانونی در توسعه و بهبود شرایط کسب و کار می تواند نقش بسزایی در ارتقاء سطح علمی و فناوری در تولید مواد معدنی، تشویق سرمایه گذاران برای ایجاد کارخانه های فرآوری مواد معدنی، توسعه سطح فعالیت های تخصصی در استان، بازاریابی و ایجاد زمینه های لازم برای حضور در بازارهای جهانی داشته باشد .

بحرینی ابراز امیدواری کرد: با تشکیل خانه معدن در استان بوشهر ظرفیت مناسبی در راستای رفع موانع ، مسائل و مشکلات موجود بخش معدن به وجود آید .
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا