قراردادهای IPC، عرضه فرآورده های نفتی را در بورس انرژی رونق می دهد

قراردادهای IPC، عرضه فرآورده های نفتی را در بورس انرژی رونق می دهد

مدل جدید قراردادهای صنعت نفت در نهایت سبب افزایش تولید فرآورده های نفتی و پس از آن عرضه بیشتر در بورس انرژی خواهد شد.

 

مدیرعامل بورس انرژی، امروز (شنبه، هفتم آذرماه)، اظهار کرد: رونمایی از مدل جدید قراردادهای صنعت نفت، می تواند در روند افزایش تولید نفت خام و در پی آن فرآورده های نفتی تاثیر گذار باشد و در پی آن می توان از ظرفیتهای موجود در بورس انرژی به عنوان مکانی مطمئن برای معامله های داخلی و خارجی استفاده کرد.
علی حسینی افزود: کنفرانس تهران با هدف معرفی مدل جدید قراردادهای صنعت نفت (IPC) می تواند منجر به تحرک در این صنعت پیشرو شود و در این مسیر باید گفت که افزایش تولید فرآورده های متنوع نفتی و نیز محصولات پتروشیمی با قراردادهای جدید نفت شتاب می گیرد.
کنفرانس تهران صبح امروز (شنبه، هفتم آذرماه)، با حضور الهام امین زاده، معاون حقوقی رئیس جمهوری، بیژن زنگنه، وزیر نفت، مدیران ارشد صنعت نفت و نمایندگان شرکتهای داخلی و خارجی فعال در این صنعت در سالن اجلاس سران آغاز به کار کرد.
در این کنفرانس، قرار است مدل جدید قراردادهای نفتی با هدف ترغیب سرمایه گذاران خارجی با همکاری در پروژه های نفت و گاز کشور رونمایی و معرفی شود.
بر این اساس، نگاه حقوقی و سیاستهای اجرایی دولت درباره مدل جدید قراردادهای نفتی، سیاستها و برنامه های وزارت نفت در زمینه قراردادهای جدید و افق و سیاستهای توسعه ای صنعت نفت ایران، احیای ظرفیتها از منظر برنامه ریزی کلان اقتصادی در چارچوب اقتصاد مقاومتی، معرفی مدل جدید قراردادهای نفتی از منظر حقوقی و قراردادی، معرفی ظرفیتهای داخلی کشور، معرفی طرحهای نفتی خشکی و دریایی کشور و معرفی طرحهای اکتشافی از جمله موضوعات سخنرانیها و محورهای برگزاری پنلهای تخصصی در این کنفرانس دو روزه خواهد بود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا