نقش اساسي صنايع بزرگ در ايجاد اشتغال، توسعه وصادرات

نقش اساسي صنايع بزرگ در ايجاد اشتغال، توسعه وصادرات پايگاه خبري معدن نيوز- مديرعامل ذوب آهن طي جلسه‌اي با استاندار اصفهان ديدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش پايگاه خبري معدن نيوز، ‌رسول زرگرپور در اين ديدار ضمن تبريک انتصاب وي با اشاره به اهميت ذوب آهن براي استان اصفهان گفت: اين شرکت نقش استراتژيک در توليد محصولات صنعتي و فولاد کشور دارد و از اين رو مديريت استان نگاه ويژه‌اي به اين مجموعه دارد و آماده همکاري براي رفع مشکلات اين کارخانه بزرگ است.
وي با بيان اينکه صنايع براي استان اصفهان هم نعمت و هم نقمت هستند، گفت: صنايع بزرگ نقش اساسي را در ايجاد اشتغال و توسعه و صادرات ايفا مي‌کنند اما در کنار آن مشکلاتي از قبيل آلودگي هوا و مشکلات زيست محيطي نيز ايجاد مي‌شود که بايد در جهت کاهش آنها قدم‌هاي اساسي برداشت.
زرگرپور به اقدامات صورت گرفته در کاهش آلودگي هوا و صرفه جويي در مصرف آب اشاره کرد و گفت: اقدامات خوبي در اين راستا از سوي ذوب آهن اصفهان انجام شده است.
استاندار اصفهان در ادامه با بيان اينکه موفقيت و يا عدم موفقيت صنايع بزرگ از جمله ذوب آهن در استان و حتي کشور بسيار تاثيرگذار خواهد بود اظهاراميدواري کرد که مديرعامل جديد اين گروه صنعتي در جهت حل مشکلات اين مجتمع موفق باشد.
احمد صادقي مديرعامل ذوب آهن اصفهان نيز در اين ديدار گزارشي از وضعيت اين شرکت و صنعت فولاد کشور ارائه کرد و به بيان برنامه‌هاي کوتاه مدت و ميان مدت خود جهت رفع مشکلات ذوب آهن تا سال آينده پرداخت.
وي با اشاره به توانمندي‌هاي ارزشمند ذوب آهن اصفهان در عرصه‌هاي مختلف يادآور شد: اين شرکت توانمندي حضور در پروژه‌هاي ملي و استاني را دارد. وي همچنين بهره‌مندي از تجارب و راهکارهاي مديريت استان و پيگيري مسئولان در حل و فصل مشکلات صنعت فولاد را مهم دانست.


بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا