نشست مشترک مدیران چادرملو با سرمایه‌گذاران خارجی

نشست مشترک مدیران چادرملو با سرمایه‌گذاران خارجی

گروه معادن >سنگ آهن - به درخواست گروهی از سرمایه‌گذاران خارجی برای آشنایی با فعالیت‌ها و طرح‌ها و برنامه‌های آتی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، نشست مشترکی در سالن کنفرانس این شرکت در تهران برگزار شد.

به گزارش ماین نیوز، در این نشست که 20 تن از سرمایه‌گذاران از کشورهای فرانسه، انگلستان، هلند، ایرلند، ترکیه، اردن، لبنان، هندوستان، آفریقای جنوبی و زیمبابوه و جمعی از مدیران شرکت چادرملو حضور داشتند، محمد نوریان توضیحاتی در خصوص فعالیت‌های شرکت چادرملو و طرح‌ها و برنامه‌های توسعه‌بخش این شرکت به منظور تکمیل زنجیره تولید و همچنین میزان سرمایه‌گذاری‌های این شرکت در طرح‌های توسعه‌ای و در دست اجرا ارائه کرد.

سپس به پرسش‌های حاضران در خصوص میزان هزینه تولید هر تن سنگ آهن و فرآورده‌های آن و نیز وضعیت سوددهی شرکت پاسخ گفت.

نوریان همچنین تاکید کرد: برای حفظ بازار رقابت در تولید سنگ آهن راهی جزء کاهش هزینه‌های تولید نیست و ما نیز یکی از مهمترین برنامه‌های دستور کار خود را رسیدن به این هدف در نظر گرفتیم.

سرمایه‌گذاران خارجی نیز ضمن معظم توصیف کردن چادرملو، اینکه این شرکت توانسته در شرایط تحریم‌ها و همچنین کاهش قیمت جهانی سنگ آهن و محصولاتی فولادی، همچنان به اجرای طرح‌های توسعه خود بپردازد را نشان از دوراندیشی و توان بالای مدیران شرکت عنوان کردند.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا