وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد

اختصاص 35 میلیارد تومان به زیرساخت‌های ارتباطی ایلام تا پایان سال

اختصاص 35 میلیارد تومان به زیرساخت‌های ارتباطی ایلام تا پایان سال

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تاکنون 85 میلیارد تومان در زیرساخت های ارتباطی استان ایلام سرمایه‌گذاری شده است که تا پایان سال 35 میلیارد تومان دیگر نیز انجام خواهد شد تا زیرساخت‌های ارتباطی به‌زودی تأمین شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا در ایلام، «محمود واعظی» در جلسه شورای اداری استان که در پایانه مرزی مهران با حضور استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان برگزار شد، در ارتباط با زیرساخت‌های استان ایلام و برنامه‌های زیرساختی گفت: از سفر ابتدایی تاکنون 85 میلیارد تومان در استان ایلام سرمایه‌گذاری شده است که تا پایان سال 35 میلیارد تومان دیگر نیز انجام خواهد شد تا زیرساخت‌های ارتباطی به‌زودی تأمین شود.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های امنیتی ما با هماهنگی لازم توانستند اجلاس سران نفت و گاز را به‌خوبی اداره کنند و امنیت امروز مهران نیز به‌صورت همه‌جانبه تأمین شده است و این را مدیون افرادی هستیم که پشت پرده فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: در ایلام و مهران مجموعه‌ای همدل به دورهم جمع شده‌اند که تمام مشکلات را با توجه به اختلاف‌سلیقه‌ها برطرف می‌کنند و مردم استان ایلام و کشور لایق این همت هستند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ایلام درگذشته کمتر موردتوجه بوده و اربعین حسینی بهانه‌ای برای بهبود زیرساخت این استان است و مردم ایلام نیز با تمام گرفتاری‌های شخصی از ماه‌ها قبل به دنبال تأمین خدمات برای زائرین اربعین هستند و باید با تأمین زیرساخت‌ها به این مردم دلسوز کمک کنیم.

واعظی خواستار اختصاص ردیف بودجه برای اربعین شد و گفت: این پیشنهاد را به همکارانم در دولت ارسال کردم و این تأمین بودجه است که می‌تواند تمام نیازهای مردم را به تأمین زیرساخت‌ها رفع کند.

وی با تأکید بر تأمین پهنای باند استان تا حد لازم ادامه داد: هیچ مشکلی به‌خصوص در ایام اربعین نخواهیم داشت و این پهنای باند را تا 20 برابر افزایش‌خواهیم داد.

واعظی خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست نمایندگان این استان در تلاشیم تا اقتصاد مقاومتی را با توجه به ظرفیت‌های بخش خصوصی تحقق‌بخشیم و امروز در کشورهای دیگر نیز تمام خدمات اینترنتی رایگان و غیر رایگان توسط غیردولتی‌ها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه از سال گذشته مسئولان استان ایلام در تلاش برای رفع مشکلات اربعین در استان بودند خاطرنشان کرد: مردم ایلام حق دارند که از اظهار نظر برخی مسئولان نسبت به مهران نارحت شوند چرا که مردم و و مسئولان با همدلی و همزبانی با تمام توان برای خدمات دهی به زائران اربعین مرز پای کار آمدند.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا