فردا؛ آغاز بکار پانزدهمين نمايشگاه بين المللی لوازم خانگی ايران

فردا؛ آغاز بکار پانزدهمين نمايشگاه بين المللی لوازم خانگی ايران

پانزدهیمن نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی ایران فردا با حضور مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت، استاندار تهران، رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و روسای اتحادیه ها و انجمن های مرتبط و مشارکت بیش از 350 شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز می شود.

 

در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی ایران، علاوه بر شرکت های داخلی 110 شرکت خارجی از ایتالیا، جمهوری چک، آلمان، ترکیه، چین، فرانسه، استرالیا و کره جنوبی، جدید ترین و نوین ترین کالاها، تولیدات و محصولات خود را در معرض دید علاقه مندان قرار می دهند. پانزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی ایران در فضائی بالغ بر 25 هزار متر مربع و در 10 سالن و فضای باز محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود. این نمایشگاه امسال با استقبال شرکت های خارجی مواجه شده و نسبت به سال گذشته بیش از100 درصد رشد یافته است. همچنین شرکت های داخلی نیز 9 درصد افزایش نشان می دهد. در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی ایران انواع یخچال، یخچال فریزر، فریزر، کولر، ماشین لباسشویی، اجاق‌گاز، بخاری، آبگرمکن، پکیج، شومینه، سیلندر گاز، کباب پز، جاروبرقی، اتو، آبمیوه‌گیری، سشوار، چرخ‌گوشت، پنکه، آسیاب، سرخ‌کن، چای‌ساز، ساعت، چرخ خیاطی،ترازو، آبسردکن انواع ظروف چینی، بلور و کریستال، تفلون، نقره، ملامین، استیل، سرویس آشپزخانه، انواع لوازم صوتی و تصویری: تلویزیون، ضبط صوت، دی وی دی و آبسرد‌کن، انواع: سینک، هود، هواکش، سماور، تصفیه آب، سبزی خردکن و قطعات مربوط به صنعت لوازم خانگی، در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.
برگزاری هشت کارگاه تخصصی با موضوع های بهینه سازی مصرف سوخت و انرژی در صنعت لوازم خانگی و تکنولوژی نوین تولید و ساخت لوازم خانگی، از برنامه های جانبی پانزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی ایران است.
اشتغالزایی، افزایش صادرات، افزایش رادمان و حمایت از تولید داخلی، آشنائی شرکت های ایرانی با آخرین تکنولوژی های روز دنیا در صنعت لوازم خانگی، آشنائی با نوین ترین برنامه ها و فناوریهای تولید و ایجاد زمینه تبادل اطلاعات و تجربیات بین متخصصان وتولیدکنندگان این صنعت،مهمترین اهداف برگزار این نمایشگاه است .
قرار است در روزهای برگزاری این نمایشگاه چند هیئت تجاری و بازرگانی از کشورهای مختلف در نمایشگاه حضور یافته و از آن بازدید کرده و با تولید کنندگان لوازم خانگی کشورمان وارد مذاکره شوند. هر چند صنعت لوازم خانگی کشورمان طی سال های اخیر با رکود نسبی مواجه شد اما از نظر کیفیت کاملا با کالای کشورهائی همچون؛ چین، کره جنوبی ، برزیل ، ترکیه و آمریکا قابل رقابت است که با این وجود قیمت برخی محصولات داخلی تا 50 درصد ارزان تر از کالای مشابه خارجی است. در حال حاضر، برخی از محصولات لوازم خانگی تولید داخل از جمله کولر آبی، بخاری گازی، آب گرمکن، اجاق گاز، چرخ خیاطی و ماشین لباسشویی به دیگر کشورها صادر می شود و سالانه بیش از250 میلیون دلار برای کشور ارزآوری دارد. در صنعت لوازم خانگی کشور400 واحد تولیدی کوچک و بزرگ فعال هستند و30 هزار نفر نیز به صورت مستقیم در این واحدها اشتغال دارند. پانزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی ایران از فردا تا 9 آذر هر روز از ساعت 9 تا 17در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا