اطلاعیه مهم سازمان امور مالیاتی

اطلاعیه مهم سازمان امور مالیاتی

این روزها بحث کلاهبرداری از مردم درباره مباحث مالیاتی آنقدر زیاد شده که این سازمان نیز اعلام کرده مردم و به خصوص مودیان مالیاتی باید ...

این روزها بحث کلاهبرداری از مردم درباره مباحث مالیاتی آنقدر زیاد شده که این سازمان نیز اعلام کرده مردم و به خصوص مودیان مالیاتی باید حواسشان به کلاهبرداران باشد.

سازمان امور مالیاتی کشور با صدور اطلاعیه ای، ضمن اعلام وقوع برخی کلاهبرداری ها و سوءاستفاده های افراد سودجو از مودیان محترم مالیاتی، خواستار هوشیاری آنان در مقابل شگردهای جدید کلاهبرداران شد.

این سازمان اعلام کرده است: طبق گزارش های واصله به این سازمان، اخیرا برخی افراد سودجو از طریق تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به محل کسب مودیان محترم مالیاتی، خود را مامور مالیاتی معرفی کرده و در قبال اخذ وجه یا دریافت خدمات، قول مساعدت و همکاری بابت تخفیف یا کاهش میزان مالیات متعلقه را داده و از آنان اخاذی نموده اند.

در این اطلاعیه آمده است: سازمان امور مالیاتی کشور ضمن تاکید بر حفظ هوشیاری مودیان محترم مالیاتی در مقابل اینگونه افراد سودجو تقاضا می نماید در صورت مواجهه با چنین افرادی، از در اختیار گذاشتن اطلاعات هویتی، اطلاعات حساب بانکی و یا اطلاعات پرونده مالیاتی خود و یا پرداخت وجه و ارایه خدمات به آنان اجتناب نموده و مراتب را در اسرع وقت به اداره امور مالیاتی مربوطه و یا دفتر مرکزی حراست به شماره تلفن۳۹۹۰۳۷۵۲ و یا دادستانی انتظامی مالیاتی به شماره تلفن ۳۳۹۶۷۸۱۱ گزارش نمایند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا