نمایشگاه ملی صنایع غذایی در مازندران برگزار می شود

نمایشگاه ملی صنایع غذایی در مازندران برگزار می شود

ساری - نمایشگاه ملی صنایع غذایی ایران از ۲۴ تا ۲۸ آذرماه در محل نمایشگاه بین المللی استان مازندران در قائمشهر برگزار می‌شود.

رئیس انجمن همگن صنایع غذایی و دارویی مازندران عصر چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: انجمن صنایع غذایی مازندران طبق اهداف تصویب‌شده دو هدف پیگیری منافع قانونی اعضا و وظایف قانونی و عرفی اعضا را دنبال می‌کند.

اسماعیل خاتمی مهم‌ترین شاخص پیگیری انجمن را تعهدی که به دولت و مردم درزمینهٔ کیفیت و سلامت مردم بر عهده دارد عنوان کرد و گفت: در همین راستا انجمن صنایع غذایی و دارویی مازندران کلاس‌ها، همایش‌ها و دوره‌های مختلف را دنبال می‌کند.

رئیس انجمن  همگن غذایی دارویی مازندران بابیان این‌که در نهمین نمایشگاه صنایع غذایی امسال برنامه جشن غذا در کنار نمایشگاه برگزار می‌شود، افزود: اهداف مختلفی در این نمایشگاه دنبال می‌شود و نمایشگاه‌ها ازاین‌پس صرفاً نمایش صنعت غذایی نیست و امسال در ترکیبی از واحدهای استانی و خارج استانی اجرا می‌شود.

خاتمی از برگزاری برنامه‌های جنبی در کنار نمایشگاه خبرداد و ابراز داشت: برگزاری یک دوره مدیریت کیفیتی برای مدیران، متخصصین و دعوت از ۴۰۰ نفر مدیران و مسئولان آموزش‌وپرورش با توجه به این‌که مازندران پیشرو در کیفیت شیر مدارس است،بررسی باورها، باید و نبایدها در خصوص شیر مدارس و محصولات غذایی ازجمله برنامه‌هاست.

وی یکی دیگر از برنامه‌های جنبی نمایشگاه رانشست های مدیران سه استان شمالی در گروه فراورده‌های گوشتی، آرد و روغن با تشکل‌های ملی در سطح کشور عنوان کرد.

وی تأکید کرد: این نمایشگاه صرفاً یک نمایشگاه نیست و سعی شده دو گروه مصرف‌کننده شامل دانشجویان و اساتید دانشگاه و آموزش‌وپرورش از این نمایشگاه دیدن داشته باشند و بتوانند از دستاوردهای این نمایشگاه استفاده کنند.

خاتمی بابیان این‌که  رویکرد دولت به سمت ایجاد فروشگاه بزرگ است خاطرنشان کرد: این فروشگاه‌ها را به‌عنوان بازدیدکننده درگیر نمایشگاه خواهیم کرد تا استفاده از کالاهای باکیفیت و نمانام‌های مطرح در این فروشگاه متداول شود.

وی با اشاره به معرفی واحدهای کیفی در طول سه سال گذشته تصریح کرد: از سه سال قبل واحدهای کیفی با رویکرد سلامت معرفی‌شده‌اند که به‌مرور تبدیل به یک برند معتبر خواهند شد و این واحدهای برتر درنمایشگاه حضور خواهند داشت.

رئیس صنایع همگن دارویی و غذایی مازندران بابیان این‌که امسال ۲۸ واحد منتخب توسط متخصصین به ۱۰ واحد برتر تبدیل‌شده تا رقابت بین تولیدکنندگان بیشتر شود ابراز داشت: بالای ۷۰ درصد غرفه‌ها برای نمایشگاه پرشده است و انجمن مهندسی کیفیت در نمایشگاه حضور دارند.

وی با اشاره به حضور ۵۵ درصدی شرکت‌کنندگان خارج استانی در نمایشگاه صنایع غذایی اظهار داشت: رویکرد این نمایشگاه ملی فقط نمایش واحدها نیست بلکه معرفی صنایع برتر است که با سه محور مردم، صنعت مسئولان برگزار خواهد شد.

شایان‌ذکر است نمایشگاه ملی صنایع غذایی ایران در مازندران از ۲۴ تا ۲۸ آذرماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی مازندران واقع در جاده  قائم‌شهر برگزار می‌شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا