نمایشگاه بین المللی توانمندی های هوایی و فضایی؛

نعمت زاده: حضور در صنعت هوایی نیازمند مشارکت با سازندگان بزرگ بین المللی است

نعمت زاده: حضور در صنعت هوایی نیازمند مشارکت با سازندگان بزرگ بین المللی است

تهران- ایرنا- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: هرچند ایران سازنده هواپیما نیست اما در زمینه تعمیرات هواپیما، تولید برخی از قطعات صنعت هوایی و همچنین داشتن نیروی انسانی متخصص، از توانمندی های بالایی برخوردار است اما برای حضور در صنعت هوایی نیازمند مشارکت با سازندگان بین المللی هستیم.

محمدرضا نعمت زاده بعدازظهر امروز(چهارشنبه) در حاشیه ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و فضایی ایران افزود: برای ورود به عرصه صنعت هوایی باید ابتدا با یک یا دو سازنده بزرگ بین المللی مشارکت کنیم تا بتوانیم به عنوان یک تولیدکننده انبوه قطعات هواپیما و یا هلی کوپتر مطرح شویم.
وی گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت درصدد است با تعیین استراتژی صنایع هوایی، بتواند در بخش نظامی و غیرنظامی توانمندی های خود را نشان دهد زیرا صنعت هوایی یکی از پیچیده ترین صنایع جهان است که در آن همه رشته های صنعتی وجود دارد.
وی با بیان اینکه ایران از نظر تعمیرات اساسی هواپیماهای نظامی و غیرنظامی به لحاظ فنی توانایی های زیادی دارد، افزود: کمک خواهیم کرد تا صنایع هوایی بتواند به تدریج به رونق و پیشرفت برسد.
ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی های هوایی و فضایی ایران با حضورمعاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزیر صنعت، معدن و تجارت، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و 158 شرکت داخلی و خارجی امروز چهارشنبه (چهارم آذرماه ) در محل سایت 2 پنها آغاز به کار کرد.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا