گزارش واعظی در شبکه اجتماعی درباره جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی

گزارش واعظی در شبکه اجتماعی درباره جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی

تهران- ایرنا- وزیرارتباطات و فنآوری اطلاعات در یکی از شبکه های اجتماعی با اشاره به برگزاری جلسه دیروز(سه شنبه) ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی نوشت: اقتصاد مقاومتی یک رویکرد جدید به اقتصاد با ویژگی هایی نظیر عدالت محوری، مردمی شدن، دانش بنیان بودن و درونزایی و برونگرایی است.

محمود واعظی در شبکه اجتماعی کلوب نوشت:دولت مصمم است از سیاست های تدوین شده در راستای اقتصاد مقاومتی بعنوان نقشه راه برنامه های توسعه، به خصوص برنامه ششم توسعه کشور استفاده کند.
وی در ادامه درباره این جلسه که به ریاست معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد، نوشت: در این جلسه در خصوص تدوین برنامه ها و راهکارهای اجرای اقتصاد مقاومتی به منظور رفع مهمترین مسائل و تنگناهای کشور، بین اعضاء بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
واعظی تاکید کرده است: اقتصاد مقاومتی یک رویکرد جدید به اقتصاد با ویژگی هایی نظیر عدالت محوری، مردمی شدن، دانش بنیان بودن و درونزایی و برونگرایی است.
در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی وزیران نفت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، جهاد کشاورزی، نیرو، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، معاون رئیس جمهوری در امور مجلس، رئیس کل بانک مرکزی، معاون رئیس جمهوری در امور اجرایی، دبیر هیات دولت و رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی نیز حضور داشتند.
در این این جلسه گزارشی از بررسی ها و جمع بندی های نهایی درخصوص برنامه های یازدگانه ملی اقتصاد مقاومتی ارائه شد و هر یک از اعضا نظرات و دیدگاه های خود را در این خصوص بیان کردند.
در ادامه این نشست، پس از بحث و تبادل نظر درخصوص راهکارهای اجرای اقتصاد مقاومتی، نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گزارشی از ساختار سازمانی و نیز آئین نامه برگزاری جلسه های کمیسیون تخصصی ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی شامل ترکیب اعضا، چگونگی طرح موضوع های و نظام تصمیم گیری حاکم بر کمیسیون ارائه کرد.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا