در پی تحرکات بازار طلا و دلار؛

تابلوی معاملات آتی سکه سبزپوش شد

تابلوی معاملات آتی سکه سبزپوش شد

تحرکات بهای اونس جهانی در معاملات روز گذشته و همچنین باقی ماندن نرخ دلار در نزدیکی های ۳۶۰۰ تومان باعث شد تا تابلوی معاملات آتی سکه سبزپوش شود.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، قیمت هر اونس طلا دیروز با رشدی کمتر از یک درصد مواجه شد که این موضوع در کنار میل دلار به رشد، رشد ۲۵۰۰ تومانی هر قطعه سکه در بازار نقدی را رقم زد.

به هر ترتیب دیروز هر قطعه سکه در بازار نقدی با ۲۵۰۰ تومان رشد نسبت به دوشنبه به ۹۰۶ هزار و ۵۰۰ تومان رسید. همچنین نیم‌سکه نیز با قیمت ۴۵۴ هزار تومان، ربع سکه با قیمت ۲۴۴ و سکه یک گرمی با نرخ ۱۶۵ هزار تومان مورد معامله قرار گرفتند.

در قراردادهای آتی سکه طلا نیز همزمان با رشد بهای اونس جهانی، تابلوی معاملات سبزپوش شد؛ به طوری که قیمت سکه برای تحویل دی ماه با افزایش ۰/۱۴ درصدی به ۹۱۱ هزار تومان رسید. سکه تحویل اسفند با قیمت ۹۱۵ هزار تومان به فروش رسید که رشد ۰/۱۶ درصدی را به ثبت رساند. سکه تحویل اردیبهشت ۹۵ با قیمت ۹۱۸ هزار تومان معامله شد و افزایش ۰/۱۵ درصدی را تجربه کرد و در آخر نیز سکه تیر ماه سال آینده با نرخ ۹۲۶ هزار تومان و رشد۰/۲۷ درصدی به فروش رسید.

طبق گفته های تحلیلگران بازار سکه، به نظر می رسد نوسانات کوچک و پی در پی اونس جهانی، معاملات بازار سکه آتی را جذاب تر کند، چرا که حجم معاملات بازار آتی روز گذشته با حجم سه هزار ۵۵۸ قرار داد، رشد ۸/۰ درصدی را نسبت به مبادلات روز دوشنبه تجربه کرد.

 

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا