فروش لوام‌آرایشی تاریخ‌گذشته در خیابان‌ها

فروش لوام‌آرایشی تاریخ‌گذشته در خیابان‌ها

رئیس اتاق اصناف ایران از فعالیت 75 هزار واحد صنفی فاقد پروانه کسب خبر داد و بر لزوم برخورد با این واحدها تاکید کرد.

علی فاضلی بیشترین تخلفات را در حوزه مواد غذایی ذکر کرد و گفت: در گذشته در زمینه پوشاک با تخلفات متعددی مواجه بویم که هم اکنون این روند در حوزه مواد غذایی افزایش یافته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از عصر ایران، رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه عدم استاندار فروشی و بد فروشی از جمله تخلفات انجام شده در حوزه مواد غذایی است خاطر نشان کرد: به طور مثال در بعضی از مراکز توزیع مواد پروتینی اقدام به فروش موادی می کنند که استاندار های لازم را نداشته و بدون کیفیت تولید شده است.

فعالیت 75 هزار واحد صنفی فاقد پروانه کسب

وی با بیان اینکه این بیشترین تخلفات در مراکز بدون پروانه کسب در حال انجام است ادامه داد: در حال حاضر 75 هزار واحد صنفی بدون پروانه کسب در کشور در حال فعالیت است که 73 درصد از شکایات مردم مربوط به این مراکز است.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا با این واحد های متخلف برخورد جدی انجام نمی شود گفت: اتاق اصناف در این زمینه درحال فعالیت است ولی برای افزایش اقدامات کنترلی با مشکل  کمبود منابع مالی مواجه هستیم .

فروش لوازم آرایشی قاچاق و تاریخ گذشته توسط دستفروشان

فاضلی در ادامه با اشاره به فروش لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و تاریخ گذشته در خیابان ها گفت: به دلیل کمبود تولید لوازم آرایشی داخلی، برخی از افراد اقدام به فروش لوازم آرایشی قاچاق و عمدتا تاریخ گذشته در سطح خیابان ها می کنند که در این زمینه اتاق اصناف هیچگونه ابزاری برای برخورد ندارد.

وی ادامه داد: این اقدام معمولا از سوی دستفروشان و یا مراکز فاقد پروانه کسب انجام می شود و لذا با توجه به اینکه این تخلف مستقیم با سلامت جامعه مرتبط است ضروری است تا اقدامات لازم برای جمع آوری این محصولات انجام شود.

وی گفت: اگر فروش این محصولات از سوی واحد های صنفی دارای پروانه کسب انجام شود تخلف است و اتاق اصناف به شدت با اینگونه تخلفات برخورد می کند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا