معاون شرکت فرابورس به بورس پرس خبر داد:

روش عرضه اولیه "خدیزل" و جزییات واگذاری ۱۰۰ میلیون سهم

روش عرضه اولیه

معاون عملیات و نظارت بازار شرکت فرابورس با بیان بکارگیری روش قبلی عرضه اولیه بهمن دیزل، جزییات واگذاری ۱۰۰ میلیون سهم را اعلام کرد.

بهنام محسنی در گفت و گو با گزارش پایگاه خبری بورس پرس، با اشاره به برنامه عرضه اولیه شرکت بهمن دیزل در یکشنبه 8 آذر، اظهار داشت: به دلیل  لزوم نهایی شدن دستورالعمل اجرایی روش ثبت سفارش، عرضه اولیه "خدیزل" به همان روش قبلی و جاری یعنی حراج انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه مدیران این شرکت 100 میلیارد تومانی روز شنبه جلسه معارفه ایی را برگزار خواهند کرد ، درباره جزییات عرضه اولیه این سهم نیز توضیح داد: در این عرضه 50 میلیون برای کشف قیمت از طریق کارگزاران و 50 میلیون سهم دیگر برای معامله گران آنلاین در نظر گرفته شده که بعد از کشف قیمت و پایان زمان معاملات روزیشکنبه آینده ، قابل خرید برای معامله گران آنلاین خواهد بود.

این مقام مسئول ادامه داد: در حالی سهمیه هر معامله گر آنلاین در روز عرضه مشخص و اعلام خواهد شد که سهمیه هر کارگزار با تمام شعب 260 هزار سهم تعیین شده است.

محسنی افزود: همچنین با توجه به حضور بهمن دیزل در بازار دوم معاملات فرابورس، همه صندوق های سرمایه گذاری که نسبت به تغییرات اساسنامه اقدام کرده اند ، می توانند اقدام به خرید کنند . سهمیه هر نوع صندوق نیز 145 هزار سهم تعیین شده است.

براساس این گزارش، بهمن دیزل هفتمین شرکت جدید بازار سهام و پنجمین شرکت تازه وارد فرابورس است که طی سال جاری بعد از دو شرکت بورسی سیمان خوزستان و پتروشیمی مبین ‌‌و 4 شرکت فرابورسی فولادهرمزگان، مواد ویژه لیا ، سرمایه گذاری مسکن پردیس و پگاه فارس، کشف قیمت خواهد شد.

این شرکت با سرمایه 100 میلیارد تومانی وابسته به گروه بهمن بوده و پیش بینی سود هر سهم این شرکت برای دو سال 93 و 94 حدود 68 تومان است.

دیروز نیز میرحکیم حسینی مدیر عامل این شرکت در نامه ای به سازمان بورس اعلام کرد با توجه به نزدیک شدن زمان عرضه اولیه سهام این شرکت در بازار فرابورس و همچنین وضعیت عملیاتی و تولید و فروش شرکت و بنا به نظر هیئت مدیره پیش بینی سود هر سهم سال 94 به مبلغ 692 ریال مجددا مورد تایید این شرکت است.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا