تسنیم خبر می‌دهد

اعتراض مالباختگان مسکنی "شیده‌" مقابل مجلس

اعتراض مالباختگان مسکنی

شماری از مالباختگان پروژه‌های انبوه‌سازی مسکن حمل‌ونقل هوایی (شیده) در اعتراض به بلاتکلیفی چند ساله صبح امروز مقابل مجلس تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، حدود 300 نفر از اعضای شرکت تعاونی انبوه‌سازی مسکن حمل‌ونقل هوایی (شیده) در اعتراض به بلاتکلیفی 7 ساله مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

یکی از اعضای این تعاونی در این‌باره به تسنیم، گفت: صبح امروز جمعی از اعضای تعاونی و خریداران واحدهای مسکونی پروژه 1100 واحدی مقابل مجلس گرد هم آمدند و خواستار رسیدگی نمایندگان مجلس به مشکل عدم تعیین تکلیف واحدهای خود شدند.

وی با بیان این‌که دو تن از اعضا با آقای ابوترابی‌فرد نائب رئیس اول مجلس در این رابطه گفت‌وگو کردند، افزود: آقای ابوترابی برای حل مشکل چند ساله با وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران تلفنی صحبت و بر تسریع روند حل این مسئله تاکید کرد.

وی با اشاره به این‌که نایب رئیس اول مجلس عریضه تهیه شده توسط اعضا را امضا کرد، تصریح کرد: سال‌هاست پیگیر حل مشکل هستیم و بارها به وزارت راه و شهرسازی مراجعه کرده‌ایم، اما مسئولان این وزارتخانه می‌گویند این موضوع به ما ربطی ندارد، مدیران سازمان هواپیمایی نیز همین را می‌گویند.

وی با اشاره به این‌که خریداران پروژه 1100 واحدی شیده تمام پول آن را پرداخت کرده‌اند،‌گفت: این در حالی است که پس از گذشت هفت هشت سال هنوز هیچ کدام از این واحدها تحویل نشده است.

وی ادامه داد:‌ در حال تهیه نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب هستیم تا از این طریق مشکل چند ساله پروژه‌های شیده حل شود.

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا