وزارت صنعت اطلاعیه داد:

کالاهای‌قابل‌خرید با کارت‌اعتباری بیشترمی‌شود

کالاهای‌قابل‌خرید با کارت‌اعتباری بیشترمی‌شود

وزارت صنعت با صدور اطلاعیه اعلام کرد: فهرست منتشر شده کالاهای مشمول طرح خرید کالای ایرانی با کارت اعتباری به مرور تکمیل و به اطلاع مردم خواهد رسید.

در این اطلاعیه آمده است: فهرست کالاهای مشمول طرح خرید کالای ایرانی با کارت اعتباری با همکاری و هماهنگی انجمن‌ها و تشکل‌های بخش خصوصی تدوین شده است که این فهرست تکمیل خواهد شد.

وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرده است: طرح خرید کالای ایرانی با کارت اعتباری  با هدف  ایجاد تحرک در اقتصاد، حمایت از تولیدکنندگان داخلی و ایجاد فضای رقابتی بین آنها در فروش محصولات داخلی تدوین شده است که با همراهی بانک مرکزی و تولیدکنندگان داخلی انجام خواهدشد.

این وزارتخانه پیش از این، فهرست کامل ۷ بخش کالاهای مشمول طرح خرید کالای ایرانی با کارت اعتباری را اعلام کرد و برهمین اساس، فقط ۲۰ برند مجاز به فروش کالاهای تولیدی خود شده بودند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، البته برخی کارشناسان اقتصادی نسبت به احتمال شکل‌گیری رانت گسترده در طرح خرید کالای ایرانی با مشمول شدن فقط ۲۰ برند هشدار می‌دهند و این پرسش را مطرح می‌کردند که معیار مشمول شدن برند‌ها در این طرح چه بوده است؟

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا