بررسي مشكلات معدن داران در كردستان

بررسي مشكلات معدن داران در كردستان

گروه معادن - رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: به منظور حل مشکلات مربوط به معدنکاران کردستاني شيوه نامه مشترکي بين سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل منابع طبيعي استان تهيه مي شود.

به گزارش ماین نیوز، محمد دره وزمي در جلسه بررسي مشکلات واحدهاي فرآوري پوکه معدني شهرستان قروه اظهار کرد: برداشت از منابع طبيعي بايد در چارچوب مقررات صورت بگيرد. وي با تاکيد بر اينکه بايد از تاثيرات مخرب بر محيط زيست در اقدامات اجرايي، صنعتي و معدني در استان جلوگيري کنيم، افزود: در زمينه حفظ منابع طبيعي و محيط زيست قوانيني وجود دارد و براي کنترل ميزان تخريب منابع طبيعي ناشي از بهره برداري معادن بايد اقدامات اساسي انجام داد.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان بر حل مشکلات معدن کاران استان تاکيد کرد و با بيان اينکه اجراي آيين نامه هاي موجود در زمينه معادن بايد از تفسيرهاي متفاوت خارج شود، اضافه کرد: هدف اصلي از تشکيل اين جلسه رسيدن به توافق در چارچوب قانون است. وي تصريح کرد: لازم است براي حل مشکلات معدن داران تيمي متشکل از سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل منابع طبيعي استان تشکيل و شيوه نامه مناسبي در اين زمينه تهيه شود. وي با اشاره به تهيه اين شيوه نامه بر اساس آيين نامه جديد اکتشافات و بهره برداري معدني، اعلام کرد: در صورتي که معدن داران در چارچوب قانون عمل کنند نسبت به حل مشکلات آنها اقدامات لازم صورت مي گيرد.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا